Ga naar inhoud

Office 2010 online aangeschaft.


Jee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee, ik ben het nergens zien staan, anders had ik wel getwijfeld om het aan te schaffen. Heb het zelfs nog een gedubbelchecked en er staat niets bij. (de kloot***ken :) )

Mijn eerste plan is om office 2010 via een cd te installeren. Een cd die ik in de winkel heb gekocht maar waar de licentie zijn opgebruikt. En dan proberen om die licentie te gebruiken die ik via het online aanschaffen heb verkregen. Hopelijk werkt dat.

Anders ga ik wel eens naar microsoft support bellen.

---------- Post toegevoegd om 08:29 ---------- Vorige post was om 08:28 ----------

Volgens de foutmelding in bericht 15 kan je die office zowel op een 32 als 64 bit installeren.

Je hebt vista 32 bit en je krijgt office niet geïnstalleerd. :hmmmm:

Kan je soms aan de hand van de inhoud die gedownload is zien om welke versie het juist gaat?

Zoals een kladblok bestand of mappen / bestanden waar een verwijzing zichtbaar is naar 32 of 64 bit?

Als ik al goed heb rondgehoord is x86 = 32 bit ? Is dit correct ?

Het bestand dat ik heb gedownload is een simpel .exe bestand. Daar zit geen help bestand of .txt bestand bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik ben het nergens zien staan, anders had ik wel getwijfeld om het aan te schaffen. Heb het zelfs nog een gedubbelchecked en er staat niets bij. (de kloot***ken :)

Het gaat wel degelijk om een 32-bit versie, dat wordt hier duidelijk vermeld...je scrolt naar 'technische ondersteuning' en je gaat in die rubriek naar de laatste vraag.

Voor support kan je hier terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.