Ga naar inhoud

Office 2010 online aangeschaft.


Jee

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb daarnet office2010 aangeschaft via digitalriver.com. Nu blijkt dat

mijn laptop niet het juiste besturingssysteem heeft om dit te draaien ? Hij vraagt vista x64 of x86. Nu zou dit wel meer voorkomen en zou het ook opgelost kunnen raken heb ik gehoord. Dus dacht ik dat ze bij pchelpforum daar wel raad met weten.

Paar vraagjes:

Is dit probleem op te lossen op één of andere manier ?

De volgende mail ontving ik op mijn vraag die ik stelde aan hun. Maar vermits die windows support zo onoverzichtelijk is wou ik jullie eens vragen waar ik het best kan naar bellen/mailen ?

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor het contacteren van de Microsoft Home Use Program

online winkel.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Wij kunnen u hier bij de

Microsoft Home Use Program online winkel alleen helpen met vragen over

het aanschaffen of downloaden van uw product. Wij kunnen u dus niet

helpen met technische ondersteuningskwesties. Neem contact op met de

technische ondersteuning van Microsoft voor hulp bij het door u

aangeschafte product.

U kunt de technische ondersteuning bereiken via Web: Microsoft hulp en ondersteuning homepage.

Telefoon: +31 (0)20-5001500 (niet gratis!)

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb inderdaad windows vista x32. Ik ga vanavond eens proberen om via eigenschappen van de computer dit te veranderen.

EDIT: ik zie 64 of 32 bits wel nergens staan bij eigenschappen ?

EDIT: gevonden. Weet wel niet of ik daar ga kunnen kiezen tussen 32 bit of 64 bit. Denk dat daar enkel 32 bit gaat staan, zal straks een kijken als ik thuis ben...

aangepast door Jee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu blijkt dat

mijn laptop niet het juiste besturingssysteem heeft om dit te draaien ? Hij vraagt vista x64 of x86

Vista x64 = Vista 64 bit

Vista x86 = Vista 32 bit

Voer bericht 3 eens uit, dan kan je zien of je de 64 of 32 bit van Vista hebt. Normaal zal dat 32 bit zijn, omdat vanaf Windows 7 de meesten pas 64 bit hebben.

Zoals Stegisoft zegt kan het zijn dat je de 64 bit versie van Office hebt gekocht, terwijl je slechts een 32 bit besturingssysteem hebt.

Wat is de EXACTE melding dat er gegeven wordt als je Office probeert te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.