Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Bij mac heb je minder last van virussen, ook omdat mac unix based is kan een virus niet je hele systeem vernielen.

Dat is ook zo bij linux.

Je kan de beide systemen echter ook op een pc draaien, maar dan heb je soms niet de nodige ondersteuning voor je hardware, bvb je videokaart, bij ubuntu word daar wel aan gewerkt, als je je probleem voorlegt bij de community, maar dan ben je weer een jaar verder.

Als je grafis gaat is dat laatste wel belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me zelf een nieuwe laptop van het merk Acer (Aspire 7520) aangeschaft en daar ben ik heel tevreden over. In het verleden heb ik nog met Apple gewerkt en daar kan ik van vertellen dat het heel intuïtief werken was. Een nadeel was de compatibiliteit. Ik vermoed dat dit echter sterk verbeterd is.

je kan natuurlijk op een gewone PC ook een Linux distributie installeren. Je hebt daar een heel goed grafisch programma in : GIMP.

Ik geloof dat er zelfs een versie voor Windows bestaat.

Hopelijk ben je iets wijzer geworden hiermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.