Ga naar inhoud

64-bit?


Beroe7

Aanbevolen berichten

Downloaden duurt 30 seconde voor trial en dan wordt er eerst gekeken of het geschikt is.

Net getest, hier duurt het net geen 3 seconden om die trial binnen te halen...

En nergens is er een bewijs dat het illegaal gedownload is, zie ook bericht 7 van Kurtt.

Dat bewijs heb je inderdaad niet, maar als er wordt aangegeven dat het vijf uur duurde om het te downloaden dan weet ik ongeveer hoe laat het is... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet 5 uur moeten wachten voor de download

Daarbij is hulp aanbieden illegaal downloaden niet toegestaan op deze forum volgens de regels.

Helaas zien twee moderator dit niet en mag je van geluk spreken.

TS kan evengoed een trial versie gedownload hebben. Dat is perfect mogelijk via de website van adobe.

Zie hier maar eens: ;-) (zelfs in het Nederlands!)

Adobe - Downloads

Downloaden duurt 30 seconde voor trial en dan wordt er eerst gekeken of het geschikt is.
Net getest, hier duurt het net geen 3 seconden om die trial binnen te halen...

Dat bewijs heb je inderdaad niet, maar als er wordt aangegeven dat het vijf uur duurde om het te downloaden dan weet ik ongeveer hoe laat het is... ;-)

Nog een geluk dat we een "ervaren Lid" hebben.xD

IK zou toch graag het een en ander willen recht zetten.

Dit om aan te tonen dat Beroe7 wel legaal gedownload kan hebben en dat de moderators wel juist gehandeld hebben.

Want er is na alles uitvoerig getest te hebben geen enkel bewijs van illegaal downloaden.

Als je adobe after effectsc5.55 trial versie download vanaf de site van Adobe moet je een bestand downloaden van 2,4MB.

Dat duurt zelfs met mijn snelle internetverbinding langer dan 3 seconden maar misschien 30 seconden.

Echter is dat niet het programma op zich maar een adobe download assistent.

éénmaal die geïnstalleerd moet je indien nog geen adobe-ID bij adobe eerst eentje aanmaken.

Is die activering correct verlopen begint pas de download van adobe after effects c5.5.

Het te downloaden bestand is 1099MB.

Dat je zulk bestand in 3 of 30 seconden kan downloaden lijkt mij toch heel straf.

Met mijn zeer snelle verbinding heeft het een zestal minuten geduurd.

maar met een trage verbinding zou het wel eens veel langer kunnen duren.

Waarmee ik niet wil beweren dat het 5 uren duurt, maar het hangt ook van de server af vanwaar je download.

Dus niet enkel je eigen verbinding bepaalt hoe lang de download duurt.

Na de download zie je dat het bestand zich ook zelf uitpakt, hier gaat weer wat tijd overheen.

De mapgrootte is dan 1,41GB groot.

Dan pas kan je beginnen installeren.

Ook vindt ik het jammer dat we nu al verschillende berichten opofferen om aan te tonen wie wel of niet gelijk heeft, en wie ervaren is of niet.

Eigenlijk gaat het erom om leden te helpen bij hun problemen.

En inderdaad moeten forumregels toepast worden, maar bij vermoeden van schending van die regels kan er als men wil discussiëren altijd een PB gestuurd worden i.p.v. hetgeen we tot nu toe gedaan hebben.

En dat weten de meesten onder ons toch wel denk ik.

Jammer dat we ondertussen geen antwoord meer van Beroe7 mogen ontvangen over zijn probleem.

Verder nog enkele afbeeldingen over het proces om adobe after effects te downloaden.

post-23245-1417704436,4734_thumb.jpg

post-23245-1417704436,5191_thumb.jpg

post-23245-1417704436,5642_thumb.jpg

aangepast door clarkie
afbeelding naar full size
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beroe7,

Via privébericht heb ik vernomen dat u een torrent van After Effects CS4 hebt gedownload. Ik en een collega hebben zitten zoeken op google naar geldige probeerversies van torrents van Adobe After Effects CS4. Die hebben we echter niet gevonden.

We hebben dan ook het vermoeden dat u het programma illegaal hebt gedownload. Indien u het tegendeel kunt bewijzen, en dat u een probeerversie van After Effects CS4 in torrentvorm hebt (geef de link), gelieve deze dan te vermelden (via privébericht) zodat we onze mening kunnen herzien.

We mogen u verder niet helpen met dit topic en sluiten deze, om zelf niet in de problemen te komen op het forum. Denk er in de toekomst aan!

PS: dit topic werd eerder reeds gesloten door de topicstarter.

Moderator kurtt

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.