Ga naar inhoud

normaal 2


Aanbevolen berichten

Clarkie,

Je zegt dat die schijf D bijna leeg is. Op de foto c en d zie je dat er 1 GB vanaf is. Op die andere foto zie het bestand waarom het gaat de grote. Dat klopt niet. Ook niet met de mappen weergave aan. Als die map verplaats kan worden, naar c, dan heb ik D vrij voor mijn persoonlijke mappen. Als dat niet gaat wil ik D zodanig verkleinen dat het genoeg is voor dat IDE bestand, en dat er een extra schijf bij gemaakt word voor mijn persoonlijk mappen.

Met andere woorden ik wil geen mappen op de schijf waarop persoonlijk bestanden staan.

Waar is dat IDE bestand van.

post-23311-1417704439,744_thumb.jpg

post-23311-1417704439,7911_thumb.jpg

post-23311-1417704439,8266_thumb.jpg

aangepast door weeternietzoveelvan
vraagje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens mij is de afbeelding van die Clarkie plaatste afkomstig uit Windows 7 Ultimate...indien je met de Home Premium versie van Windows 7 werkt is de koppeling systeembeheer niet aanwezig in het menustart, da's bij mij ook zo...is ook niet te wijzigen in Home Premium...da's dus de verklaring van het verschil in benadering van je schijfbeheer... ;-)

Dat klopt Asus :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels ben ik er achter gekomen waar die map IDE vandaan komt. Het komt van Office 7. Ik begrijp alleen niet waarom Office dat niet in zijn eigen map plaats. Bij het opnieuw installeren zal Office dit dus weer doen, kan ik die map dan handmatig in de map Office of op de C schijf neerzetten?. Dan ben ik dus nog volgens de afbeelding steeds 1 GB kwijt. De map is leeg.

zie afbeelding

F is mijn telefoon, was ik aan het opladen

post-23311-1417704440,6226_thumb.jpg

post-23311-1417704440,675_thumb.jpg

post-23311-1417704440,7328_thumb.jpg

aangepast door weeternietzoveelvan
vergeten 1 foto van de eigenschap van de mee te zenden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de melding moet je niks van aantrekken.

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / computerbeheer / opslag / volumebeheer

Kan je daar een screen van maken?

Heel waarschijnlijk zit er een verborgen recovery van 100 Gb en dat is nog om uw computer of laptop naar fabriekinstelling te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IDE is de 'Integrated Development Environment'. Dit zorgt er bv voor dat je macro's kunt maken in Office. Heb je apart Visual Basic of Visual Studio geïnstalleerd? Heb je de standaardlocatie van opslaan gewijzigd in Word of in een andere Office toepassing?

Update:

Volgens info op google mag de map IDE op de D schijf verwijderd worden, aangezien de IDE map met dezelfde inhoud ook in program files voorkomt.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/357327-Nieuwe-map-op-quot-vreemde-quot-schijf

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt,

Ik heb Office 7 geïnstalleerd zodat je zelf alles kunt regelen. Alleen heb ik daar alle onderdelen van de pc genomen bij alle pijltjes. Volgens mij heeft Office alles keurig geïnstalleerd op C, maar de map IDE op D gezet. Ik heb al die dingen ook niet nodig. Maar als ik de gewone installatie had genomen, vraagt hij soms weer naar de CD. Die heb ik niet altijd bij me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.