Ga naar inhoud

Update van Servicepack 1 voor MS Office mislukt


WaWa

Aanbevolen berichten

Ondertussen krijg ik een ander probleem er bij: Ik heb op de normale »Mijn documenten« geen toegang meer. Hoewel via »Computer« zie ik nog alles. Ik moet dat even zien op te lossen en dan die ik wat je voorsteld.

Tot straks,

WW

Geraak je zoals op de afbeelding niet in mijn documenten?

post-23245-1417704464,5374_thumb.png

Via " de verkenner" vindt je die op de volgende plaats:

[ATTACH=CONFIG]11822[/ATTACH]

post-23245-1417704464,5866_thumb.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Clarkie & C°,

Bedankt voor je reactie. Bovenop mijn Office probleem krijg ik nu inderdaad nog een probleem extra:

Ik heb je Miniaturen goed bekeken. Noch via het menu Start, noch via de Verkenner onder Bibliotheken krijg ik toegang tot alle Mijn Afbeeldingen, Mijn Documenten, MijnVideo's enz. Aléén via Verkenner > Data (D:) > Naam > Mijn afbeeldingen, Mijn Documenten, enz. gaat het. Dus is mijn verbinding met mijn D: drive (waar alle Data staat) nog in orde en is de D: drive niet stuk.

Er zal niet veel anders opzitten dan een Image van 27.06.11 terug te plaatsen zeker?

Doe ik dat, of is er iets anders verkeerd in mijn instellingen? De snelkoppeling naar Mijn Documenten op de taakbalk is natuurlijk ook foetsie.

Tot dan? Dank op voorhand.

MVG | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:

Hoi Wawa,

Bij afzonderlijke problemen/vragen, die niet gerelateerd zijn aan de 'startvraag' (office), mogen er altijd aparte topics aangemaakt worden, zodat het overzichtelijk blijft en dit topic niet onnodig lang wordt ;-). Je mag zoveel nieuwe topics starten als je zelf wil.

We zullen voorlopig verder doen in dit topic, maar denk eraan de volgende keer.

Controleer de instellingen bij 'Mijn documenten",... enz. op devolgende manier:

- ga naar de verkenner

- ga naar c:\gebruikers\uwGebruikersnaam\

- u ziet daar nu onder andere Mijn afbeeldingen, Mijn documenten, Mijn muziek en Mijn video's tussenstaan.

- Rechtsklik op Mijn afbeeldingen en kies Eigenschappen. Ga dan naar het tabje Locatie en kijk eens wat daar staat. Staat daar een koppeling naar d: ? Is het pad nog juist? Is je d: schijf wel aangeschakeld op het moment dat je Afbeeldingen wenst te openen in het startmenu?

post-484-1417704464,6579_thumb.png

Dus als alle data op D:\data staat, moet je daar D:\data vermelden.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt en alle andere helpers,

Ondertussen heb ik de Image van drie dagen geleden, toen alles goed werkte, teruggezet. De toegang tot Mijn Documenten en meer is nu hersteld. We kunnen ons terug concentreren op het Office probleem. Ik zal, zoals voorgesteld, 2007 en 2010 verwijderen en vanaf de Microsoft site terug installeren mét mijn productcode van 22.07.10 die ik gekregen heb nà de update. dat zal een beetje werk kosten, samen met de experimenten met de updates.

Ik neem over een paar uren terug contact op voor een rapport van de toestand.

Ondertussen, iedereen bedankt en tot binnen een paar uren.

MVG | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft, Karel, Kurtt, Clarkie & Kape,

Het terugzetten heeft me alvast van het toegangprobleem tot D: verlost, zodanig dat ik niet voor alle Data mappen via Lokatie moest her-instellen.

Blijft nog MS Office:

Wat ik nog in de programma’s zie van Office is: van 2007: [1] MS Office 2007 Primary Interop Assemblies 2.0.4518.1014; deze - wat dat ook mag zijn - laat zich met geen enkel middel verwijderen! [2] MS Office 2007 Language Pack 12.0.6425.1000; durf ik (nog) niet verwijderen omdat het language Pack misschien nodig is voor 2010 | Dan nog: [3] MS Office Home & Student 2010 14.0.4763.1000; is de versie die bestaat sinds de upgrade naar 2010. en [4] MS Office Small Business Verbindingsonderdelen 2.0.7024.0; weet niet wat dat is, dus blijf ik er af.

Nu heb ik a.j.b. hulp nodig om te weten wat blijft en wat ze zijn. Kan ik alsnog van de MS site MS Office her-installeren en zal dit werken met mijn vroegere 2010 product code? Op de site van MS Office vind ik geen enkele mogelijkheid om te downloaden voor her-installatie. Alleen kopen!

Ondertussen blijven de updates KB2523021 (Excel) en KB 2523113 (update voor MS Office) problemen maken. De Service Pack 1 voor MS Office komt ook weer opdagen. Voorlopig heb ik die twee eerste verborgen om Windows niet te laten zeuren.

Bedankt op voorhand voor de hulp bij deze complicaties en jullie geduld met een lastige klant ;-).

MVG | WW

aangepast door WaWa
typo's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Het is laat en toch je krijgt een nog later antwoord:

Ik zie, via Start > Alle programma’s: Alléén MS Office / Excel 2010 / OneNote 2010 / PowerPoint 2010 / Word 2010. That’s it.

Via Connfigscherm >: [1] MS Office 2007 Primary Interop Assemblies | [2] MS Office 2007 Language Pack | [3] MS Office Home & Student 2010 | en [4] MS Office Small Business Verbindingsonderdelen.

Bedankt voor de moeite. Hopelijk word het wat duidelijker?

MVG | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-19635-1417704468,5504_thumb.jpgClarkie,

Bedankt voor het blijvend opvolgen!

Ik heb nu via jouw links geporobeerd. Het ging niet goed. Op het einde kwam: «The installation of this package failed». Geen foutcode. De vorige keer kwam wel 1606 (maar dat is, geloof ik toch, hetzelfde nummer die je krijgt bij iedere 'failure'.

Mag ik je aandacht voor mijn Bijlage? Dit is mijn betrouwbaarheidsindex van gisteren. Hieruit zou toch kunnen blijken dat alle onderdelen van MS Office 2010 zijn geüpdated? Verder zegt Sumo, Software informer én FileHippo dat alles up-to-date is. Ook een scan met Secunia geeft me 100%. Dat is toch goed nieuws? Ik heb de drie probleem-updates 'verborgen', zodanig dat ik niet gestoord wordt door gezeur van Windows. Ik besef wel dat ze niet geplaatst zijn, maar ik kan ze ten allen ten allen tijde terug te voorschijn halen. Wat denk je?

MVG | WW

aangepast door WaWa
typo's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.