Ga naar inhoud

Update van Servicepack 1 voor MS Office mislukt


WaWa

Aanbevolen berichten

WW,

kan u even het volgende proberen aub.

Open voorbeeld Microsoft Outlook.

Kies in het menu help de optie 'Diagnose en herstel' (hier heb ik enkel engelse office en heet het Office Diagnostics)

post-2-1417704463,7811_thumb.jpg

Hieronder zit een update diagnose. misschien dat hij daar iets foutgeeft.

post-2-1417704463,8118_thumb.jpg

@kurtt, kan je even zienof dit aanwezig is in de NL versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als dat geen resultaat zou geven, zou ik een herstel van de installatie doen (is niet gelijk aan verwijderen)

Dus bij het aanklikken van Office 2010 in het softwareoverzicht kies je de optie wijzigen en daarna herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kurtt, kan je even zienof dit aanwezig is in de NL versie?

Volgens Microsoft (en Google) zit Office Diagnostics niet meer in Office 2010. Ik vind het ook niet meer terug in het Help menu van bv. Outlook.

(How to run Diagnostics Tool in Office 2010? - Microsoft Answers)

Je kan misschien eens de repair functie proberen van Office 2010: (karel was me voor ;-))

- druk op de startknop en typ het woord verwijderen

- laat het menu open en kies vanboven (3de lijn) voor "Een programma verwijderen"

- dan scroll je door de lijst en zoek je naar "Microsoft Office 2010". Rechtsklik erop en kies Wijzigen

- daarna kies je voor Herstellen

Bekijk ook eens de softwarelijst. Staan daar 2 Office-versies: 2007 en 2010? Office en Windows kan niet goed uit te voeten met 2 verschillende, geïnstalleerde Office-versies. Maar ik weet niet of een 'update' naar 2010, de 2007 versie dan nog aanzien wordt als een 'aparte' versie...

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)

O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - (no file)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen. Dit is alles wat fout zit in je HJT-logje ... maar is alvast geen malware of ongewenst spul.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wawa, werd de update vanzelf geinstalleerd, of heb je zelf naar windows update gegaan en de update geinstalleerd? Bij mij staat die update ook klaar, maar het is best Windows zijn werk te laten doen, en niet zelf de windows updates die in de lijst staan, direct te installeren.

SP1 is nog maar een paar uur uit en kan met bugs zitten. Daarom dat je best windows uit zichzelf de update laat installeren, updates worden constant aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vrienden,

Windows is me niet gunstig gezind vandaag!? Ik heb alles zorgvuldig gedaan zoals voorgesteld. Tot en met de HijackThis verwijdering van de twee vermelde items, blijft het mislukken. Zelfs met de HijackThis Beta lukt het ook niet. [1] MS Office via Programma's herstelllen krijg ik »Fout 1606«. [2] Bij HijackThis ook »Fout 1606« + Geen toegang tot de netwerklokatie...

Wat nu?

m.v.g., | WW

@Kurtt: Ik zal Windows terug op automatisch zetten. Maar de Update Pack 1 zit in Verbergen. Als ik die er uit haal, blijft Windows zeuren tot het oneindige om ze toch te installeren.

aangepast door WaWa
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had office 2007 en had je dat eerst verwijdert alvorens office 2010 te installeren.

Ik vermoed van niet en daar door is er een probleem met update.

Als je dat neit gedaan had dan kan je best beiden office verwijderen en daarna dit doen:

Download CCleaner

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.

Soms is 1 analyse niet voldoende.

Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.

Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken.

Klik op “JA”. Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Ook register reinigen

Herstart de computer.

Installeert de office 2010 met de nieuwe keycode en niet van 2007

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft & C°,

Ik heb de fix-it gedaan. Nu zal ik alles doen wat je vraagt in bericht # 18. Ondertussen heb ik een mail van Microsoft teruggevonden met een Productcode voor MS Office Home & stident, gekregen nà de update. Inderdaad mijn Office 2007 staat er nog op. Ik zal dus alles van MS Office verwijderen, behalve de taalpakketten toch? Hopelijk kan ik het vanaf de MS Office site terug installeren. Loopt het mis, dan heb ik nog altijd een Image van drie dagen geleden om terug te plaatsen met Recovery.

Ondertussen krijg ik een ander probleem er bij: Ik heb op de normale »Mijn documenten« geen toegang meer. Hoewel via »Computer« zie ik nog alles. Ik moet dat even zien op te lossen en dan die ik wat je voorsteld.

Tot straks,

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.