Ga naar inhoud

Nieuwe Office 2010 weigert weer drie belangrijke updates


WaWa

Aanbevolen berichten

Kurtt,

Bedankt voor je opzoekingswerk. Zopas heb ik de drie suggesties geprobeerd: [1] Met draaiende film in de achtergrond = mislukt. [2] Met Herstellen in Programma's en... = mislukt. [3] Met CCleaner + Herstellen = mislukt.

Jammer!

Je moet eens kijkern hoeveel 'stuff' ik van Micsrosoft en MS Office in mijn programma's staan heb. Tot zelfs een tweede MS office die zegt dat het in een andere taal is dan de gebruikte en een rare 2007 die met geen kracht te verwijderen is. Een idee wat hier fout mag zijn en misschien de oorzaak van de trouble is?

post-19635-1417704484,3554_thumb.jpg

De moeite van het bekijken waard.

MVG | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens mij heb je 2 office versies op je systeem staan: 2007 en 2010 en dat kan voor problemen zorgen.

Probeer de office versies te verwijderen zoals hieonder omschreven is: (fix it knop)

Probeer de fix-it knop voor Office 2007 en Office 2010 in onderstaande link

http://www.pc-helpforum.be/f207/office-2003-2007-2010-verwijderen-hoe-33977/

Pc herstarten.

Daarna office 2010 opnieuw installeren en zien of sp1 lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt,

Een veelbelovend voorstel. Ik ben er mee bezig. De eerste geprobeerd en... DE "MS 2007 Interopt assemblies" pronkt er nog steeds!

Ik doe desondanks verder, maar maak eerst een Image (omdat ik systeemherstel niet betrouw). Dus dat duurt wat. Ik hou je op de hoogte. Bedankt voor het blijvend opvolgen.

MVG | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannekes (of vrouwkes als er bij zijn),

So far, so good alle MS Office's zijn weg. Eén (de 2007 Interop Assemblies) heb ik pas met Revo weggekregen.

Nu opnieuw met de Trial site nieuw installeren (met mijn bestaande productcode). Ik heb de indruk dat ik zuiverder heb gewerkt dan de vorige keer. Wens me geluk...

MVG | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Allemaal,

Ik kan het bijna niet geloven na al die uren zweet, maar vooral de sublime gedachte om me die Fix-Its te bezorgen om mijn MS Office bucht (officieël: Orphaned Office parts) te verwijderen uit mijn programma's.

Via de andere link om naar de Trial-Pagina te gaan en »MS_Off_H&S« te downloaden met mijn bestaande productcode heeft het ook gedaan. >>> Twee uitzonderlijke tips. <<<

Twee vraagjes blijven nog: [1] bij Word Opslaan als... krijg ik niet .docx als eerste keuze, maar .odt. Waarschijnlijk heb ik bij het downloaden een bolletje verkeerd gezet. Er werd wel bijgezegd dat het naderhand te veranderen was. Hoe doe je dat a.j.b? [2] Ik heb Windows update gedaan om mijn verborgen updates te herstellen, maar die waren er niet meer! Uiteraard kwam de melding dat alles up-to-date was. Is dat normaal?

Verder iedereen hartelijk bedankt voor het permanente opvolgen, ondanks zoveel andere smekers om hulp...

m.v.g. | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het pure Office gedeelte laat ik over aan Kurtt maar wat die updates betreft,als Windows zegt Up To Date dan kun je daar zeker op vertrouwen hoor.

Wat je wel kunt doen is mannueel laten zoeken naar update's en vaak zijn er dan toch nog een pak te installeren.

Is de SP1 van Office trouwens geinstalleerd geraakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een odt bestand wordt gebruikt in Openoffice.org.

Heb je Openoffice.org op je PC staan?

In Word ga je naar Opties voor Word dan Naar opslaan.

Kies daar het docx formaat.

Afbeeldingen komen van Office 2007, hoop dat het in Office 2010 ongeveer hetzelfde is.

MOD:

(In bericht 51 staat hoe je dit doet in Word 2010 xD, de procedure is 95% hetzelfde als in Word 2007, met enkele verschilpunten, zie bericht 51 op volgend blad)

post-23245-1417704484,4272_thumb.png

post-23245-1417704484,4723_thumb.jpg

In bericht 51 staat hoe je dit doet in Word 2010 xD

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.