Ga naar inhoud

Nieuwe Office 2010 weigert weer drie belangrijke updates


WaWa

Aanbevolen berichten

Ik begrijp hier iedereen zijn visie...die van jou WaWa : toegewijde pc-fanaat die zich zorgen maakt... ;-)

Stegisoft, die ook een punt heeft : je Office 2010 die zal blijven functioneren.

En ook Jean-Pierre, die net als ik al je forumposts en topics heeft bestudeerd en dan tot het besluit komt dat het toch wel een beetje rommelt in je Windows zelf...wat daar de precieze reden van is, is uiteraard moeilijk tot niet achterhaalbaar.

Je kan de herinstallatie van je Windows uiteraard uitstellen, maar ik zou je toch het advies willen geven om zeker alle voorbereidingen te treffen in geval je ooit tot worst-case-scenario moest komen...ik weet dat je heel regelmatig images maakt.

Maak ook regelmatig een kopie van je afbeeldingen, documenten, contactpersonen, enz. op een externe HDD.

Maak ook nu reeds preventief een lijst van alle geïnstalleerde programma's, een hulpmiddel kan dit programma (klik er op) zijn.

Ik ben ook voorstander van een perfect afgestelde en niet sputterende motor...dan weet ik dat ie betrouwbaarder is dan wanneer ie sputtert...

Uit je topics mogen we toch wel opmaken dat ie sputtert...ik wil je zeker niet de stuipen op het lijf jagen, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb persoonlijk liever een compleet gereviseerde motor onder de kap dan een sputterende met beperkingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Asus,

Bedankt voor je tussenkomst. Al mijn data staat sowieso op een externe drive en ik maak er regelmatig ook nog eens een kopie van.

Ik hou rekening met je voorstellen en bekijk die "Judge Software" ook. Iedereen wordt op de hoogte gehouden.

m.v.g.,

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beste strategie is devolgende:

- formatteer de computer , dan is alles inderdaad weg

- installeer vervolgens windows 7 met de windows 7 cd, of gebruik de dvd die je meestal krijgt bij een gekochte pc om je pc terug naar kooptoestand te plaatsen

- daarna maak je een eerste image

- daarna doe je al de windows updates, daarna maak je een tweede image

- daarna installeer je alle programma's, daarna maak je een derde image

- en vervolgens elke maand een extra image.

Gevolg is, als er iets fout gaat, je zeker kunt zijn dat je geen image terugzet waar fouten inzitten.

Ik zou alle images wegsmijten die je nu hebt (want de kans is groot dat daar al de fouten inzaten waarover je het had in je vragen), en vanaf een schone lei beginnen. (volgens de strategie van hierboven, dus 3 "standaard images" maken, die je NOOIT mag verwijderen, en daarna elke maand 1 image extra.

PS: met "fouten in je images" bedoel ik niet dat je images slecht gemaakt zijn, maar ik bedoel dat een bepaald "iets" in Windows , dat kan een bepaalde windows-update zijn of iets anders, bepaalde functies in Windows in de war heeft gestuurd en Windows niet meer correct werkt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit dacht ik ergens gelezen te hebben dat het hier over een laptop gaat,klopt dit?

Zo ja geef dan ook eens merk en type door als je wil.

Nu een herinstal is de BESTE en gemakkelijkste oplossing voor al je problemen MAAR als je dat echt niet ziet zitten zul je moeten leren leven met het gebrek/gebreken van je systeem.

Update's zijn er echter wel voor een reden en dat zijn meestal ook BEVEILIGINGS redenen maar dat is iets dat je voor jezelf moet uitmaken of je die MOET hebben of liever NIET.

Link naar reactie
Delen op andere sites

J.-P.

Hier zijn mijn specs van mijn Desk-top: ◙ Operating System: Windows 7 SP1 Professional 32-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.100618-1621 | Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) | System Manufacturer: Acer | Model L480G | BIOS: Default System BIOS | Processor: Pentium® Dual-Core CPU E5300 @ 2.60GHz (2 CPUs), ~2.6GHz | Memory: 2048MB RAM | Available OS Memory: 2014MB RAM | Page file: 3757MB available | Windows Dir: C:\Windows | DirectX Version: DirectX 11 |Only System and Programs on (C:) | First external disc: (D:) Iomega 1TB eSata | Second external disc: (F:) Samsung Portable 500GB USB2 | Display: User DPI Setting: 96 DPI (100 percent) | Card name: Intel® G45/G43 Express Chipset | Display Memory: 814 MB | Dedicated Memory: 64 MB | Shared Memory: 750 MB | Current Mode: 1600 x 1200 (32 bit) (60Hz) | Monitor Name: Generic PnP Monitor | Monitor Model: HP LP2065 ◙

Ik hou je raadgevingen in beraad.

m.v.g., | WW

aangepast door WaWa
correcties
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.