Ga naar inhoud

Nieuwe Office 2010 weigert weer drie belangrijke updates


WaWa

Aanbevolen berichten

Beste helpers,

Op 5 juli ll. Heb ik met jullie help Office 2010 gedownload via de Trial site en met mijn bestaande 2010 productcode met succes opnieuw geïnstalleerd. Dat heb ik gedaan omdat drie belangrijke updates op mijn bestaande Office 2010 mislukten.

En… wat gebeurt nu? Dezelfde updates komen binnen en mislukken toch weer zeker…

Het gaat om KB2510690 Service Pack 1, KB 2523021 Beveiliging voor Excel en KB2523113 Update voor 2010 Office.

Ik heb ze ‘verborgen’ om ongestoord verder te kunnen werken. Jammer dat na al die moeite het zelfde fenomeen zich voordoet.

Moet ik me hierover toch zorgen maken? :dong:

m.v.g.,

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had het wel verwacht dat je bij nieuwe update weer de probleem zal krijgen.

Maakt u geen zorgen over want Excel zal blijven werken.

De update is meestal niet bedoeld voor pure update van office zelf maar beveilingslek te dichten.

Dat betekend als jij van iemand excel krijgt dat je "mogelijk" besmet kan geraken maar als je een goede virusscanner hebt zal deze het wel controleren doch bij pure macro virus is er weinig tegen te doen.

Maar de kans dat je besmet ben is wel uiterst klein tenzij je bijvoorbeeld een vreemde mail krijgt met excel bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft,

O.K. dan. Ik ben goed beveiligd (Norton 360 Premier V. 5), hoewel dat niets zeker is met virusscanners. Ook een scan met Secunia PSI geeft me 100%, met alle 100+ programma's gepatcht.

Zolang ik andere updates blijf krijgen en ze worden niet allemaal geweigerd, maak ik me dus geen zorgen.

Laat het nog wat open, dan merk ik het ten laatste morgen als 'opgelost'.

m.v.g., | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Bedankt om toch nog een voorstel te doen om het te doen lukken. Goed dat de topic nog open was...

Maar --- in veilige modus, met netwerkmogelijkheden, kreeg ik jammer genoeg de melding: "Windows security center kan niet worden geopend". M.a.w., ik kon het niet via deze site manueel downloaden. Ook geraakte ik niet via Windows update aan mijn 'verborgen' bestanden. Tweemaal geprobeerd. Wat nu? Bedankt op voorhand. | m.v.g., | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Ik kreeg de volgende melding: "De verwachte versie van het product is niet op het systeeem gevonden". Bij nader toezien stel ik nu vast dat het niet om de zelfde Update gaat. Degene die ik trachtte manueel te downloaden is KB2460049 voor de office Suite. Deze die bij mij mislukt is KB2510690 Service pack 1 voor MS Office. Ik heb Home & Student, daarom lukt de eerste waarschijnlijk niet. Maar de tweede, KB2510690 Service pack 1 voor MS office, blijft dus mislukken.

M.v.g., | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 32 bit versies van Office schijnen problemen te hebben met SP1 (van office 2010).

Mijn collega had ook problemen met installatie van SP1, 32bit. Daarna heeft hij de 64bit versie van Office 2010 geinstalleerd, en daarna SP1 opnieuw geinstalleerd, en toen lukte installatie van SP1 (van office 2010) wel.

Hebt u 32 bit of 64bit versie van Office 2010?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus & Kurtt,

Dank voor het blijvend opvolgen. Het klopt helemaal, ik heb Win7 upd pack 1 - 32-bit.

Ondertussen blijven de drie probleemmakers 'verborgen', waardoor Windows me wat gerust laat. Ze blijven dus wel niet geïnstalleerd.

Het betreft: KB2523113 (Upd. voor MS Office), KB2523021 (Beveilignsupd. voor MS Excel) en KB2510690 (Servicepack 1 voor MS Office).

m.v.g., | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.