Ga naar inhoud

Nieuwe Office 2010 weigert weer drie belangrijke updates


WaWa

Aanbevolen berichten

Ik ben dus die collega waar Kurtt het over had en bij mij was het inderdaad opgelost door de 64bit versie van office te nemen in plaats van de 32bit versie echter lijkt ook dat hier geen optie helaas gezien wawa een 32bit besturingssysteem heeft.

Nu wat ik nu ga zeggen is echt wel drastisch maar het werkt wel en dat is een complete herinstallatie van Windows 7,ook dat heb ik afgelopen donderdag uitgevoerd en vervolgens office 32bit geinstalleerd en toen werkte de update van SP1 zonder enig probleem.

Afgaande op ALLE problemen die de pc van WaWa al heeft ondervonden de laatste tijd lijkt me dat toch echt wel stilaan de enige optie helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jean-Pierre,

Je jaagt me de stuipen op het lijf.:ahhhhh: Dat lijkt me toch wel héél drastisch. Ik heb geen systeem-installatieschijf omdat Win7 vooraf geïnstalleerd was bij de aanschaf van mijn pc'tje. Dan moet ik een Acer full-recovery doen en dat zie ik echt niet zitten. Bovendien heb ik 100+ programma's en anders werkt toch alles naar behoren. Het opstarten duurt 'maar' 50 sec. Mijn problemen werden in het verleden - met jullie hulp - toch telkens opgelost?

>> «Have mercy..!» <<

m.v.g.,

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean-Pierre en Stegisoft,

Dank voor jullie begrip en doorzettingsvermogen... Ter info: Ik heb nooit 64- en 32-bits verward. Aléén 32-bits sinds het prille begin.

Of begrijp ik iets verkeerd? Stegisoft zei toch eerst dat ik me niet te veel zorgen moest maken? Verder via de voorgestelde link: "The installation of this package failed". Vroeger ook al geprobeerd.

m.v.g., | WW

aangepast door WaWa
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al je problemen blijken inderdaad opgelost geraakt op het Office probleem na helaas.:hmmmm:

Je hoeft je zeker geen zorgen te maken zoals stegisoft reeds melde hoor,ook zonder de updates werkt Office nog steeds naar behoren.;-)

Het enige wat mij in HEEL dit verhaal opvalt is dat er toch wel iets scheef zit met je Windows zelf en dus niet zozeer de software die erop draait.:thumpdown:

Vandaar ook de drastische maatregel van een herinstall.

Wil je dit niet voor mij zeker geen probleem en dan zoeken we gewoon verder naar een al dan niet mogelijke oplossing,voor eens en altijd uiteraard.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.