Ga naar inhoud

Nieuwe Office 2010 weigert weer drie belangrijke updates


WaWa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Clarkie, Jean-Pierre, Asus & c°,

Allemaal merci voor het opvolgen. Voor alle duidelijkheid: ik maak mijn wekelijkse Image's met »Paragon Back-up & Recovery Free«. Bovendien laat ik ook Windows wekelijks - automatisch - zijn werk doen. Hopelijk komt het 'worst-case-scenario'-spook niet opdagen. Ondertussen print ik alles even uit om het rustig te lezen (het wordt wat veel om te onthouden). Natuurlijk hou ik van een syteem dat loopt als een Zwitsers uurwerk. Daarom geef ik het nog niet op. Wachten op Windows 8 is nog wat lang...

m.v.g.,

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft en C°,

Dan: ...loopt als een trein. Behalve in België, daar lopen ze niet zo goed. Of... als een Toyota :driver:.

Jullie geven het niet op, ik ook niet. Kijk: »Perfmon /report« toont geen fouten, »Secunia PSI« geeft me 100%, »sfc /scannow« is ook o.k. en mijn »HijackThis« logje is compact en toont niets abnormaals. Alle andere updates komen normaal binnen en slagen - alléén de gekende drie laten het afweten. »Spybot S&D« feliciteerd me, »MBAM« is perfect, »SuperAntispyware« vindt geen beestjes, »Bitdefender« ook niet en mijn eigen »Norton 360 Premier« filtert alles correct. Alles wordt 100% ge-update via »SumO«, »Software Informer» en »Filehyppo Update checker«. »chkdsk x/ /r /f« foutloos, Wekelijkse Back-ups. 't Is toch beter als die 200.000.000 anderen die nog op XP draaien en waarvan velen geen updates meer doen en toch "probleemloos" volop googlen, mailen en op diverse Social sites chatten. Ik kom met mijn grootste zorgen bij jullie. Véél méér kan ik toch niet doen, hé?

:adore: m.v.g., | WW

aangepast door WaWa
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor allemaal, want er is een hiaat in de volgorde van de berichten. Hierna mijn systeem specs:

Operating System: Windows 7 Professional 32-bit (6.1, Build 7600 / SP1) (7600.win7_gdr.100618-1621 | Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) | System Manufacturer: Acer | Model L480G | BIOS: Default System BIOS | Processor: Pentium® Dual-Core CPU E5300 @ 2.60GHz (2 CPUs), ~2.6GHz | Memory: 2048MB RAM | Available OS Memory: 2014MB RAM | Page file: 3757MB available | Windows Dir: C:\Windows | DirectX Version: DirectX 11 |Only System and Programs on (C:) | First external disc: (D:) Iomega 1TB eSata | Second external disc: (F:) Samsung Portable 500GB USB2 | Display: User DPI Setting: 96 DPI (100 percent) | Card name: Intel® G45/G43 Express Chipset | Display Memory: 814 MB | Dedicated Memory: 64 MB | Shared Memory: 750 MB | Current Mode: 1600 x 1200 (32 bit) (60Hz) | Monitor Name: Generic PnP Monitor | Monitor Model: HP LP2065

Beste groeten,

WW

aangepast door WaWa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog enkele tips die ik vond op Google:

- steek een cd of dvd in je cdrom schijf. Dat kan een film zijn of iets anders, het moet wel een leesbare dvd zijn (dus geen lege). De inhoud van de dvd of cd is niet belangrijk. Als de pc maar iets heeft "om te lezen" tijdens de installatie van SP1 van Office 2010. Ik weet het , het is een rare tip maar ik vond ze op Google.

- installeer opnieuw SP1 van Office 2010. (met een leesbare dvd in de lade, inhoud niet belangrijk)

____

Lukt dat niet,

Probeer dan dit:

1.

CCleaner

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

daarna:

2.

- Start/Configuratiescherm/Programma's en onderdelen

3.

- ga naar Microsoft Office 2010. Rechtsklik en kies "Herstellen".

___

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Voor zover ik nog andere updates blijf krijgen en ze kan installeren, werk ik liever zo verder - tot ik geen andere keuze meer heb. Ik hoop op jullie begrip, hoewel MS Office herinstalleren wel lukte (en het toch niet heeft opgelost) - Compleet Windows7 met de Acer Recouvery her-installeren doet mij kippenvel krijgen... Naar een zeer oude Image teruggaan zou ik ook kunnen proberen, maar als één week soms al zoveel Programma-updates vraagt, stel je voor; compleet vers te beginnen. Als Win8 niet te lang op zich zou laten wachten, dan doe ik dat zeker.

>>>> Eerst doe ik nog even je tips daat je me zopas zendt. <<<

m.v.g., | WW

aangepast door WaWa
typo's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.