Ga naar inhoud

windows live mail functionneert niet goed


samtess

Aanbevolen berichten

- ik kan geen nieuw email bericht maken, er wodt gezegd ""er is en probleem opgetreden bij het openen van het bericht""

- een bij ""postvak-in"" binnen gekomen bericht kan ik niet aan de afzender beantworden, wordt met dezelfde tekst verklaard ""er is een probleem........""

- er staan nog 6 verzonden berichten in ""postvak -uit"", zijn dus en worden dus niet verzonden.

hoe kan ik deze problemen oplossen?

Verder :

Ik heb een ""qwerty"" keyboard, waar vind ik de :

- Franse ""cedille""

- Franse ""accent grave""

- franse ""accent circonflex""

- France ""accent ecu""

- het euro teken

- Duitse Umlaut , dubbele punt op u, a, i, e,

- het ""plus minuis "" teken

- het ""groter dan "" en "" kleiner dan"" teken

- het ""pound sterling"" teken

misschien stomme vragen maar ik weet het gewoon niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open je Windows Live Mail en verwijder de 6 berichten in Postvak uit.

Ga nu naar de map Verzonden berichten en schoon deze helemaal op...nadien ga je naar de map Verwijderde berichten en daar doe je hetzelfde : complete opschoning.

Sluit nu je mailprogramma af en ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

Zoek in deze lijst (alfabetisch) de Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies dan voor Alle Windows-live programma's repareren.

Na deze acties start je je pc opnieuw op.

post-20447-1417704490,3814_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het oplossen door de tekens te leren zodat je met alt toets en cijfers ook kan oplossen.

Dat geldt ook voor azerty toetsenbord.

helaas stegisoft , is het mij niet gelukt, ik heb van alles geprobeerd met ALT en de cijfers en ook met het daarbovenliggende teken , doch geen resultaat. Ik heb het geprobeerd op een blanco briefpapier.

Wat nu ? ik gebruik de gevraagde tekens regelmatig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch ALT ingehouden + cijfers geven gedaan?

Het zou op ieder type toetsenbord moeten werken.

Als dat niet zo is dan ga je naar configuratiescherm / landinstelling (land en taal bij Windows 7)

Staat daar Land en taal wel OK

Mogelijk moet je VS international of Frans nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vindt de speciale lettertekens ook terug via : start (Windowsknop links onderaan) --> alle programma's --> bureau-accessoires --> systeemwerkset --> speciale tekens.

Is het gelukt om de problemen met Windows Live Mail op te lossen ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ASUS

de problemen met indows Live mail lijken inderdaad opgelost te zijn, ik ben benieuwd hoe lang dat stand houdt en hoe deze eigenlijk veroorzaakt zijn, zou het kunnen zijn dat dat gekomen is toen ik Windows Live Hotmail had geïnstalleerd ? Ik heb Hotmail dan ook direct gedeïnstalleerd .....

Wat de speciale tekens betreft heb ik jouw raad opgevolg en alles werkt perfect met de ALT + cijfers toets op het numeric keypad (rechts) , behalve bj het teken ""groter dan "" en ""kleiner dan"" staat alleen maar U+003C en U + 003E en geen bijbehorende ALT + cijfers.... en deze U+003C en U+003E werken niet........ Wat te doen ?

In ieder geval bedank ik je zeer voor de goede adviezen bij het oplossen van de genoemde problemen, je hebt mij ontzettend geholpen.

Als je Belg bent : ""lang leve Belgie ""

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vergat te vermelden dat ook bij de volgende omschrijvingen alleen maar een ""U+ getal"" vermeld staat :

kleiner dan of gelijk aan U+2264

groter dan of gelijk aan U+2265

niet gelijk aan U+2260

vrouwelijk teken U+2640

mannelijk teken U+2642

Wat zijn hier de bijbehorende ALT + getal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.