Ga naar inhoud

partities


jonati

Aanbevolen berichten

Beste, via W7 zelf ik kan mijn 2de partitie F:(E:) verkleinen, maar met de vrijgekomen ruimte kan ik C: niet groter maken; help!

[h=1]Kan ik mijn harde schijf opnieuw partitioneren?[/h] Als u bent aangemeld als administrator, kunt u uw harde schijf opnieuw partitioneren door de functie Verkleinen te gebruiken in Schijfbeheer. U kunt een bestaande partitie of een bestaand volume verkleinen om niet-toegewezen hardeschijfruimte te maken waarmee u een nieuwe partitie of een nieuw volume kunt maken. (De termen 'partitie' en 'volume' worden vaak door elkaar gebruikt.)

  • Klik hier om Computerbeheer te openen.* GetContent.aspx?assetID=18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b&documentSet=nl-NL&Prod=WIN700&Market=BEAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.
  • Klik in het linkerdeelvenster onder Opslag op Schijfbeheer.
  • Klik met de rechtermuisknop op het volume dat u wilt verkleinen en klik vervolgens op Volume verkleinen.
  • Volg de instructies.

[h=3]Opmerkingen[/h]

  • Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom u een volume niet kunt verkleinen. Klik in het menu Help op Help-onderwerpen, klik vervolgens op het tabblad Zoeken, typ Een standaardvolume verkleinen en klik op Onderwerpen weergeven voor meer informatie.

  • Als de harde schijf in meerdere partities is verdeeld, kunt u partities verwijderen en nieuwe partities maken met de resulterende niet-toegewezen hardeschijfruimte. Wanneer u een partitie verwijdert, worden alle gegevens op deze partitie gewist.

  • U kunt harde schijven ook opnieuw partitioneren met een ander partitioneringsprogramma. Verscheidene andere softwareleveranciers bieden programma's aan waarmee u de harde schijf kunt partitioneren zonder gegevens te wissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt perfect, spijtig dat mijn Engels niet zo goed is (marja, er was een ndl vertaling), bedankt hiervoor!

Nog een vraagje ik heb E-zoft YouTube Downloader Pro, maar kan hem niet verwijderen, is betalend peins ik (ni???).

Bestaat er een alternatieve Free versie van zo een programma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger was er een rubriek waarin ik software kon vinden hier bij pchelpforum, is die verwijderd?
Ze hebben het zonder pardon verwijdert tot mijn grootste spijt.

Deze rubriek werd inderdaad verwijderd omdat het te moeilijk werd om ze up-to-date te houden met de nieuwe versies van de aangeboden software

Er is nog wel de rubriek Software uploads waar gebruikers hun tips voor interessante software of tools kunnen plaatsen maar deze vallen volledig onder de verantwoordelijkheid van de poster voor het up-to-date houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er een alternatieve Free versie van zo een programma?

Een gratis alternatief is Offliberty (klik er op).

Alles gebeurt online, je hoeft dus zelfs geen software te installeren...je kopieert in YouTube de link, plak die in Offliberty en klik dan op Off...je kan dan kiezen voor geluid (mp3) of voor het filmpje, dit vind je nadien terug in je map downloads.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.