Ga naar inhoud

Mozilla thunderbird


Aanbevolen berichten

Hallo Beste vrienden,

Sinds vandaag kan ik het e-mail Mozilla Thunderbird niet meer openen. Heb al geprobeerd met een herstelpunt te maken en lukt ook niet.Ook heb ik geprobeerd om het opnieuw te downloaden, maar dan verdwijnt de snelkoppeling en vind ik er niks van terug bij alle programma's. Daarom dat ik een herstelpunt heb gemaakt. Nu staat de snelkoppeling er terug maar kan deze niet openen. Voorlopig doe ik niks meer tot wanneer hier iemand me misschien kan helpen. Waarvoor mijn dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi ricardo425,

In je profiel zag ik dat je Windows 7 64bits gebruikt, heb je Thunderbird al eens proberen te openen vanuit de map waar Thunderbird geinstalleerd is?

Het installatie pad is C:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird en dubbelklik daar eens op post-24526-1417704497,9666_thumb.png

Kun je nu Thunderbird openen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Start naar uitvoeren en typ in het uitvoervenster

"C:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe" -safe-mode

Zorg dat je ook de " voor C erbij hebt!!

en druk op enter

Je krijgt nu dit scherm

post-24526-1417704498,4971_thumb.png

Klik nu op Doorgaan in veilige modus

Start Thunderbird nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dasle,

Bedankt voor de reactie. Bij het opstarten van mijn pc merk ik dat er nog een probleem is bijgekomen. Namelijk, wanneer ik de e-mails wil bekijken bij hotmail kan ik de e-mails niet openen en lezen. Hotmail kan ik wel openen maar de e-mails niet. Ook wanneer ik naar start ga vind ik daar geen uitvoeren bij. Raar maar waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je na het aanvinken op OK ,Toepassen en wederom op OK geklikt?

---------- Post toegevoegd om 15:25 ---------- Vorige post was om 15:24 ----------

Anders kan je via Start/Alle programma's en in de map Bureau-accessoires vind je ook Uitvoeren terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.