Ga naar inhoud

Mozilla thunderbird


Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk eens bij het taakbeheer of er nog processen iexplorer.exe draaien.

Deze mag je sluiten en dan opnieuw proberen de fix met hijackthis uit te voeren.

Waar vind ik taakbeheer? Bij bureauaccesoires vind ik alleen taakplanner

---------- Post toegevoegd om 10:08 ---------- Vorige post was om 10:07 ----------

Bij die mededeling mag je normaal gewoon doorklikken en dan worden de twee O2-lijnen verwijderd.

Wanneer ik er op doorklik en dan nogmaals een scan uitvoer staat deze twee regels er nog steeds bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik met de rechter muisknop op een vrije plaats op de taakbalk.

In het lijstje dat verschijnt, klik je dan op taakbeheer starten.

Dan klik je op de tab processen en je zet onderaan een vinkje bij processen van alle gebruikers weergeven.

Klik dan op de hoofding van de eerste kolom (image naam) om de processen alfabetisch te sorteren.

Zoek nu het process iexplore.exe klik hierop met de rechter muisknop en kies voor processtructuur beeindigen.

Bij de waarschuwing klik je nogmaals op processtructuur beeindigen.

Start Hijackthis op met de rechter muisknop op de icoon en kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Vink dan de aagegeven lijnen aan en klik op Fix checked.

Maak dan een nieuw logje en plaats dit in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gedaan wat u me aanbevolen hebt bij taakbeheer. Nu zijn alle snelkoppelingen weg, alsook de balk onderaan. Ik kan niks meer doen met mijn pc. Alleen is er nog een leeg bureaublad. Heb de pc al heropgestart, maar blijft steeds met een leeg bureaublad.

PS: zit met de laptop van mijn zoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van te wachten op antwoord, ben ik zelf een beetje op zoek gegaan op het internet. Door op ctrl+alt+del te klikken kon ik taakbeheer weer opstarten. Daar heb ik bij bestand, nieuwe taak en explorer.ex ingetypt. En zo heb ik de snelkoppelingen en de balk onderaan terug. Nu wacht ik op een eventuele oplossing om verder te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik in bericht 21 had vermeld heb ik in gebruikersaccount kunnen oplossen. Alleen kan ik nog steeds niet Thunderbird openen om mijn e-mails te lezen. Voor de rest lijkt me alles normaal.

Ps: Iexplorer staat niet in het taakbeheer

aangepast door ricardo425
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.