Ga naar inhoud

3 updates van windows 7 worden niet geinstalleerd


noppie

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?????

ik heb steeds 3 updates van windows die niet geinstalleerd worden.

volgens mij kan het geen beveiligingsprobleem zijn van de firewall en antivirusprogramma;s want ik neem aan dat die zo geconfigureerd zijn dat windows er wel doorkomt.

heb dit probleem al zeker twee maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Over welke updates gaat het?

Kies je voor automatisch updates?

Zo ja, probeer ze eens handmatig te installeren.

Ga naar Start. Typ in het zoek Updates.

Kies voor Windows Update

Selecteer de updates die verschijnen en kies voor installeren.

Een andere oplossing is misschien het resetten van Windows Update:

Start -->typ in het zoekvak services.msc en druk op Enter.

Zoek naar de service Automatische Update en schakel deze uit.

Verwijder nu de map C:\Windows\SoftwareDistribution\Download

Schakel nu de service Automatische update terug in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

KB2416472: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86

KB2478663: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86

KB2518870: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 4 op Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 en Windows Server 2008 x86

service pack 1 voor win 7

en win explorer 9

deze keer zijn het er 6 die hij niet installeert.

heb via configuratiescherm updates uitgeschakeld omdat ik in het startscherm met services.msc een foutmelding kreeg.

download map verwijderd en updates weer ingeschakeld.

hielp niet

handmatig installeren ook niet.

snap er niks van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk is er een conflict tussen de updates die geïnstalleerd willen worden. Een mogelijke oplossing is de updates één per één te installeren.

Ga naar Windows update

(Klik op startknop en typ windows update. Kies vanboven in het menu voor Windows Update.)

Klik aan de linkerkant op "Naar updates zoeken"

Klik op "Er zijn x updates beschikbaar". U ziet nu de updates. Doe bij al die updates het vinkje weg. Zet alleen terug een vinkje bij de update voor Win Explorer 9.

Wordt die nu wel juist geïnstalleerd of krijg je nog steeds een foutmelding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt u even dit uitvoeren (omdat er meerdere problemen zijn met je pc)

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Dit (KLIK) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen.


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik hijackthis uitvoer krijg ik de melding dat hij de logfile niet kan vinden en opent zich een lege kladblok.

shit. het zit niet mee.

maar bedankt dat je me wil helpen

hopelijk heb je nog opties hihi

---------- Post toegevoegd om 22:36 ---------- Vorige post was om 22:35 ----------

ben te snel. zag net het filmpje pas.

ga het nogff doen

---------- Post toegevoegd om 22:40 ---------- Vorige post was om 22:36 ----------

als ik hijackthis uitvoer krijg ik de melding dat hij de logfile niet kan vinden en opent zich een lege kladblok.

shit. het zit niet mee.

maar bedankt dat je me wil helpen

hopelijk heb je nog opties hihi

---------- Post toegevoegd om 22:36 ---------- Vorige post was om 22:35 ----------

ben te snel. zag net het filmpje pas.

ga het nogff doen

nee werkt ook niet omdat het .txt bestand niet kan vinden. zeg wel opslaan, dan zegtie: bestaat al. dus andere naam en krijg daarna de melding dattie het bestand niet kan vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / services

Scroll helemaal naar beneden en dan ziet je windows update en dan met de rechtermuisknop op stoppen klikken.

Ga nu naar c:\windows\SoftwareDistribution

Je ziet daar map DataStore en open de map en verwijdert daar de bestanden en dan open je de map logs en verwijdert daar de bestanden.

Ga nu naar c:\windows\SoftwareDistribution

Je ziet daar map download en open de map en verwijdert daar alle mappen en bestanden

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / services

Scroll helemaal naar beneden en dan ziet je windows update en dan met de rechtermuisknop op starten klikken.

Ga nu naar configuratiescherm / windows update

Klik nu op zoeken naar update

Windows zal opnieuw download voorstellen en kies voor installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.