Ga naar inhoud

Winword.exe reageert niet


WaWa

Aanbevolen berichten

Ikzelf ben ook norton- gebruiker en vindt dat vanaf norton internet security 2009 tot nu versie 2012 alles vlot draait.

Norton is niet meer dat PC belastende antivirus- pakket zoals weleer.

Op dit moment gebruik ik op 1 PC ook Norton 360 en dat levert ook geen probleem op.

Heb je misschien een aantal andere programma's tegelijkertijd aan het werk waardoor het trager gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Clarkie,

Na het sturen van de HijackThis heb ik de toolbar Freecorder verwijderd. Hierdoor heb ik vastgesteld dat Freecorder in de achtergrond draaide. Omdat HijackThis een toffe extra heeft na op »Config...« rechtsonder te klikken en vervolgens »Misc Tools« rechtsboven + Vinkje gezet bij »List also minor sections«, dan »Generate startupList«. Hiermee zag ik alles wat met Windows mee startte. Al die programma's heb ik gewist. Ik gebruikte ze toch niet.

Nu draait in de achtergond, wat schijnbaar 'moet' voor Windows: * de sidebar gadget, * Windows media player, * hostproces voor Windows taken, * Live communication platform, * Symantec service, * beheer van bureaublad vensters en Windows taakbeheer. Dàt kan/moet ik toch niet uitschakelen? Het opstarten is sindsdien ook zeer snel: 50 sec.

m.v.g.,

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Tot nu toe heb ik alleen programma's uitgeschakeld die ik zelf heb ge-download. Niets ernstig, dus. Alleen wat bleek uit de startup list van HijackThis (die deze extra's heeft die interessant zijn en niet alleen voor een HTLogje) heb ik gewist.

Dus: ik laat Word verder zo. Nu duurt het opstarten 15 sec. of meer, maar al de rest gaat snel! We

kunnen deze discussie sluiten. Laat het me weten als het zo toch niet OK was. Beste dank voor jouw en je "collega's" hulp. Onderweg heb ik toch wat meer geleerd.

M.v.g., || WW

aangepast door WaWa
typo's en toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.