Ga naar inhoud

Winword.exe reageert niet


WaWa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kape,

De slimste thuis ben ik niet, maar dàt had ik al geprobeerd. Vruchteloos.

Bedankt voor het voortdurend opvolgen. In de hoop het slotje te kunnen kraken heb ik in Opdrachtprompt »net user administrator always:on« of zoiets (gevonden na googelen). Nooit meer. Bij het herstarten vroeg Windows mijn wachtwoord ...dat ik niet meer weet sinds anderhalf jaar niet gebruikt en uitgeschakeld. Bovendien was er een gastaccount gemaakt. Ik heb met een Paragon hersteldisc moeten opstarten en kon vijf dagen terug zetten. Dan maar alles overgedaan - en nu is het weer zoals voorheen. Goed dat ik dat heb..!

m.v.g., | WW

aangepast door WaWa
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie & Kape,

Bedankt voor jullie blijvend opvolgen.

"Opgelost"? Niet echt. Daarom vroeg ik voorheen ook om het nog wat open te houden.

Ik heb nadat mijn Image was teruggezet - van al jullie suggesties - ééntje kunnen geslaagd noemen en dat is de Registersleutel Data van Word verwijderd volgens de procédure van het MS document (je link dus). Hierdoor start Word zeer snel op. Het afsluiten, Opslaan als en wegklikken met het rode kruisje nemen nog altijd ± 15/20 sec. De Sjaboon »Normal.dot« heb ik nog niet kunnen verwijderen omwille van het verdomde slotje. Als de tijden 'normaal' zijn, dan kan je het als opgelost beschouwen. In ieder geval heb ik minder crashes, waarschijnlijk dus, door het verwijderen van programma's die in de achtergrond mijn pc'tje belastten: Freecorder met de Toolbar, Iobit ASC4 en Antilogger.

m.v.g., | WW

aangepast door WaWa
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens gekeken of de optie "verborgen bestanden tonen" aangevinkt staat, dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat je niet tot "normal.dot" geraakt.

En helemaal normaal kan je die tijden niet noemen ... dus zou de zoektocht naar "normal.dot" tot een goed einde moeten kunnen gebracht worden.

EDIT : oeps ... Clarkie was me net voor, zo blijkt. Snelle jongen xD

aangepast door kape
Clarkie : gelijkaardig voorstel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape & Clarkie,

Het spijt me jongens (of meisjes - weet ik niet), ook zo (verborgen + beveilgde bestanden tonen) geraak ik er niet. Weet niemend hoe je van zo een slotje vanaf geraakt? Rechten toewijzen lukt niet. Delen met 'iedereen' lukt ook niet. Geraak je als enige gebruiker (+admin) dan niet achter zo een slotje? Ik wil echt wel die sjabloon wég.

Groetjes | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarke & Kape,

Na wat tegensputteren ben ik er toch in geslaagd om het slotje van Documents and settings weg te doen via > eigenschappen > beveiliging > bewerken > iedereen machtiging geven. Waarom het eerder niet lukte weet ik niet. Ik moet 'iets' verkeerd gedaan hebben. mea culpa.

Hoe nu verder in de boomstruktuur?

m.v.g.,

WW

aangepast door WaWa
wijziging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.