Ga naar inhoud

geen draadloos internet na installatie windows 7


michel1960

Aanbevolen berichten

hoi,

ik zit hier met een vervelend probleem!

Ik heb hier een laptop Medion MD 96290 die ik van windows Vista naar Windows 7 had geinstalleerd omdat vista problemen gaf met het beeld,kort na het opstarten van vista viel het beeld uit en alleen zag je de cursor,daarom heb ik een format gedaan en windows 7 erop gezet.... nu is het probleem dat ik wel internet heb met kabel maar niet draadloos, het kan geen verbinding vinden maar nochtans het ik de netwerkadapters geinstalleerd zoals het moet :hmmmm: .... kan iemand me helpen om die laptop van Medion terug draadloos internet te krijgen?

Er is een geintigreerde netwerkkaart voorzien dus normaal zou het moeten werken :adore:

help :adore::adore::adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eens in apparaat beheer kijken of de draadloze adapter geen fouten geeft ?

nee alles oke met de draadloze netwerkadapter, geen uitroepteken of vraag erbij .... alles normaal.

---------- Post toegevoegd om 08:53 ---------- Vorige post was om 08:48 ----------

Misschien knopje internet forwarden per ongeluk uitgezet?

heb je al is gaan zien welk type van laptop het is? waar is dat knopje dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werd de juiste driver geïnstalleerd ?...op de website van Medion zijn er voor de MD96290 geen Windows7 drivers, enkel voor Vista en XP...

Meestal doen de Vista-drivers het ook onder Windows7...hier (klik er op) vind je de WLAN driver voor de MD96290 (Vista).

---------- Post toegevoegd om 09:04 ---------- Vorige post was om 08:59 ----------

heb je al is gaan zien welk type van laptop het is? waar is dat knopje dan?

Knopje WLAN staat links van de powerknop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer uit wat Asus vraagt in bericht 5 voor je probleem met WLAN.

Heb je na de installatie ook al je andere nodige drivers geïnstalleerd zoals van moederbord, videokaart,.....enz?

ja dat heb ik allemaal al gedaan maar niks werkt, het blijft de melding geven dat er geen verbindingen beschikbaar zijn .... die driver die asus gepost heeft heb ik ook al geprobeerd maar het blijft hetzelfde probleem geven....

is raar :hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw laptop heeft een oude draadloos netwerkkaart Wireless LAN 802.11 a/b/g

Waarschijnlijk is uw router ingesteld op WAP en dat zou WEP moeten zijn en dus minder veilig.

Hebt je de launchmanager ook geïnstalleerd?

inderdaad,ik denk nu ook dat dit het probleem kon zijn want alles was met succes geinstalleerd en inorde... ik heb de laatste nieuwe draadloze modem van telenet met fibernet en die medion laptop is daar niet meer compitabel ,ik had gezien dat er ook nog een vakje is waar je een netwerkcard aan de zijkant kunt insteken ... zo zou het wel inorde komen zeker weten!

enfin de persoon heeft de laptop komen ophalen en die op kabel gebruiken want ze zeiden dat ze die nooit via draadloze verbinding hebben gebruikt... en kwa het uitvallende beeldscherm na het opstarten van vista is nu van de baan,er staat windows 7 op die prima werkt ;-)

thanks voor de hulp stegisoft en andere :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.