Ga naar inhoud

volle harde schijf


poonkje112

Aanbevolen berichten

halloik ben nieuw op deze forum dus ik weet niet of deze vraag hierin past.ik heb windows xp profesional sp3 op een fuijitsu siemens en ik start gister mijn pc op en login en er veschijnr en balon met : je c schijf is vol je heb nog 13gb.en ik wil graag een snele pc met GEEN TE VOLE HARDESCHIJF.alvast bedankt.

---------- Post toegevoegd om 23:06 ---------- Vorige post was om 22:57 ----------

sorry voor de typ fouten ik doe dit op mijn mobiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Begint dan onmiddelijk met dit zodat we daarna u verder kunnen helpen:

Download CCleaner

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Werd de tip van Stegisoft uitgevoerd ?...:hmmmm:

Kan je de volledige type-aanduiding van de pc plaatsen in een volgend bericht ?...

Je mag ook nog het onderstaande uitvoeren :

Download en installeer Speccy. (klik er op)

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit klaar is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit(klik er op) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je volgend bericht hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb er al een antwoord op gegeven en ik heb iemand gezogt van microsoft die mij kon helpen om ccleaner te instaleren en ik ben nu bezig met schoonmaken hoe ik het heb gedaan is te ingewikeld om uittelegen.

---------- Post toegevoegd om 11:42 ---------- Vorige post was om 11:38 ----------

ja ik heb een externe harde schijf maar die is niet oficeel van mij hij is van een vriend maar ik heb er wel een die ik tijdelijk mag lenen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat zo'n 135 GB op je harde schijf...ik zou dan ook al wat 'overbodig' is verwijderen...films, foto's en ander weinig gebruikt materiaal stockeer je best op een externe harde schijf.

Op die manier ga je vrije ruimte creëren en staat dat materiaal ook veilig 'weggeborgen' op de externe schijf.

Tevens gaat ook de scantijd van je anti-virus en malware-scanner gevoelig afnemen omdat het te scannen volume veel kleiner geworden is.

Overloop ook eens de lijst met geïnstalleerde software : programma's die je niet gebruikt kan je verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat zo'n 135 GB op je harde schijf...ik zou dan ook al wat 'overbodig' is verwijderen...films, foto's en ander weinig gebruikt materiaal stockeer je best op een externe harde schijf.

Je kan ook blanco DVD's gebruiken om je bestanden te verplaatsen als die externe schijf eigenlijk niet van jezelf is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.