Ga naar inhoud

james48

Aanbevolen berichten

Mogelijk is Offliberty (klik er op) dat wat je zoekt ?...

Alles gebeurt online, je hoeft dus zelfs geen software te installeren...je kopieert in YouTube de link, plak die in Offliberty en klik dan op Off...je kan dan kiezen voor geluid (mp3) of voor het filmpje, dit vind je nadien terug in je map downloads.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit topic eventjes heropend omdat james48 nog een bijkomende vraag had, die ik via privé-bericht ontving..wanneer ik deze hier beantwoord hebben andere leden er ook nog iets aan... ;-)

nu heb ik vergeten om te vragen of er ook zo een free internet- converteer programma bestaat? Er zit een kans in dat ik er een ander formaat van moet maken, bijv, avi of iets anders?

Een gratis converteerprogramma is Format Factory, je kan het downloaden als je hier klikt.

Let bij de installatie wel op voor het mogelijk mee-installeren van toolbars, zoekmachine en wijziging van je home-page.

Wees alert en vink datgene dat je niet wil uit, zie ook dit topic (klik er op).

post-20447-1417704607,9902_thumb.jpg

post-20447-1417704608,2327_thumb.jpg

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Je kan ook altijd zelf je afgesloten topic heropenen indien je nog bijkomende vragen hebt over hetzelfde onderwerp door te klikken op Markeer als niet opgelost.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.