Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

het probleem is ontstaan met windows opnieuw instaleren nu heb ik hem weer opnieuw geinstaleerd nu is alles goed maar krijg nu wit vierkant in beeld waarop staat singnal error analoog FH 68.7 khz RV 85 HZ kan het ook te maken hebben met windows te instaleren met oudere monitor en daar een platscherm te gebruiken dus hoop ik ik de error weg kan krijgen bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je iets duidelijker zijn.

Heb je Windows pas opnieuw geïnstalleerd?

Welke Windows versie?

Je geeft door nu is alles goed, maar blijkbaar heb je nu helemaal geen beeld meer als ik het goed begrijp? :hmmmm:

Als je een ander scherm gebruikt dien je de PC te herstarten, is dat gebeurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeerSpeccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaaktworden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File -Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Berno,

Dat is een waarschijnlijk een foutmelding van je monitor. Waarschijnlijk stuurd je videokaart een verkeerde Hor en Vert frequentie uit. Dit is in Windows XP handmatig aan te passen. Echter is het nodig om te weten welke hardware & drivers je gebruikt, en wat je monitor aankan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.