Ga naar inhoud

Norton Trial voorbij.


Aanbevolen berichten

Eigenlijk heb ik nog nooit een € uitgegeven aan een anti-virusprogramma...er is goede freeware die prima bescherming geeft en veel minder belastend is voor je systeem dan bepaalde betalende programma's...

Overzicht, bespreking en download van gratis anti-virusprogramma's vind je als je hier klikt...de meest courante : Avast, AVG en Avira...persoonlijk heb ik prima ervaringen met Avast op meerdere laptops.

Als je hier klikt vind je nog aardig wat info over het beveiligen van je systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger kreeg ik met gratis antivirus

geregeld nog virussen binnen...

maar dit komt waarschijnlijk door mijn persoonlijke computergebruik.

(gamen,...)

nu ben ik overgestapt op norton antivirus 2011

(betalend)

en hier ben ik zeer tevreden over.

het is een beetje te zien voor wat je je computer gebruikt...

is het voor het dagelijkse huis-tuin en keukengebruik,

dan zou ik

[h=1]

Microsoft Security Essentials aanraden[/h]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs bij een betalende anti-virus geraken er nog beestjes door de mazen van het net hoor.

Ik heb hier thuis de voorbije maand 2 geïnfecteerde laptops ter behandeling gehad...beiden uit de categorie klassiek huis-, tuin- en keukengebruik.

De ene was beschermd met Norton, de andere met MSE...geen enkele anti-virus is dus voor de volle 100% waterdicht.

Ik heb dit nog al eerder geplaatst : de grootste bedreiging van een pc / laptop bevindt zich tussen het scherm en de rugleuning...beetje verstandig surfen, niet in het wilde weg op alles klikken en alert zijn bij downloads...dat voorkomt al héél wat narigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou toch even een opmerking plaatsen voor Goldeswipe.

Avira is wel niet in het Nederlandse taal te krijgen, als je dit geen probleem vindt is er niets aan de hand.

De meeste betaalde & gratis anti virus progs zijn wel in de NL taal uitgebracht.

Wie de beste anti virus scanner heeft (gratis enof betaalt), daar bemoei ik me niet mee.

Veel hangt van je persoonlijke voorkeur af.

Ik gebruik zelf al jaren de betaalde programma's Norton Internet Security samen met Malwarebytes pro en Hitman pro,

ik ben zeer tevreden met deze combinatie.

Veel succes met je keuze.

aangepast door Nederbelg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen gebruik meer wenst te maken van Norton is het aangewezen dat je Norton van je systeem verwijdert.

Schoon na de verwijdering best je systeem op met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.