Ga naar inhoud

Beveiliging tijdelijk uitschakelen


bernard

Aanbevolen berichten

Deze opdracht ComboFix /Uninstall (met spatie vóór de slash bij Uninstall) heb je dus al uitgevoerd (volgens bericht 48). Dat zou betekenen dat Combofix al van de PC verwijderd is. Maar op basis van de melding in bericht 50 is dat dan weer twijfelachtig. Ga eens kijken in de C-partitie of daar nog een map Combofix en Qoobox aanwezig is en laat ons even weten of dit het geval is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hou de toets met het windows vlagje ingedrukt en druk dan de letter e om de verkenner te openen.

Klik op de C schijf en kijk of de mappen Combofix en Qoobox (of een van beide) in de lijst staan.

Als beide mappen in de lijst staan, is combofix niet verwijderd.

Als enkel Qoobox in de lijst staat, is combofix verwijderd en mag je de map Qoobox ook verwijderen.

Je mag rustig je hotmail laten open staan terwijl je wacht op een reactie van ons.

Zodra een reactie geplaatst is, krijg je daarvan een melding in je mail en als de mail open staat, ben je dus sneller op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begreep , dat als die in lokaal C station stonden dat het dan niet verwijderd was .

Maar het zijn geen mapjes , maar ze staan wel in het zelfde rijtjem van de mappen

De namen daarvan zijn o.a. documents en setting ,Firefox,1386,MSOCache,Qoobox,support,tools cdvalueadd, windows,

En daar staan dus ook dat ikoontje met televisieschermpje en zo,n bloknote boekje met combofix bij

Verder staat er nog een ikoontje met een velletje met ezelsoor waar een vierkantje met gekleurde dingetjes opstaat met de naam Boot.bak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik naar start ga en dan uitvoeren , dan staat de naam CombiFix /instal al getypt

Dit is niet het juiste commando...het juiste commando is : ComboFix /Uninstall (met spatie vóór de schuine streep).

Nadat je dit hebt ingevoerd duw je op enter of klik je op OK.

post-20447-1417704643,8393_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begreep , dat als die in lokaal C station stonden dat het dan niet verwijderd was .

Maar het zijn geen mapjes , maar ze staan wel in het zelfde rijtjem van de mappen

De namen daarvan zijn o.a. documents en setting ,Firefox,1386,MSOCache,Qoobox,support,tools cdvalueadd, windows,

En daar staan dus ook dat ikoontje met televisieschermpje en zo,n bloknote boekje met combofix bij

Verder staat er nog een ikoontje met een velletje met ezelsoor waar een vierkantje met gekleurde dingetjes opstaat met de naam Boot.bak

Op die plaats mag je het item Qoobox en alles met de naam Combofix verwijderen.
Ik heb het weer gedaan , en weet zeker met de goeie naam ingevuld .

En als ik dan op OK. druk gaat het hele programma weer verder

Ook heb ik geprobeerd om na OK , gedaan te hebben de zaak te sluiten , maar dat werkt ook niet

Indien het programma gewoon verder gaat met scannen, betekent dit dat je - op één of andere manier - toch niet de correcte opdracht hebt ingevoerd in het vak "uitvoeren". Enkel bij de correcte tekst Combofix /Uninstall begint het programma te verwijderen en niet te scannen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.