Ga naar inhoud

email


johnnyboy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

OK. We gaan nog een poging doen.

Verwijder Office op de voorziene manier via het configuratiescherm.

Controleer of er ergens nog mappen van office of Outlook blijven staan zijn en verwijder deze dan manueel, bij voorkeur terwijl je ingelogd bent met een account als administrator.

Kijk zeker in onderstaande mappen. Let wel op dat sommige van deze mappen verborgen zijn. Je moet dus eerst de verborgen mappen zichtbaar maken. De mappen waarin de account naam voorkomt, moet je controleren voor elke account op de pc.

C:\Program Files

C:\ProgramData\Microsoft

C:\Users\Account naam\AppData\Local\Microsoft

C:\Users\Account naam\AppData\Roaming\Microsoft

Ruim het register om met CCleaner (zie ook bericht 34) en herstart de pc.

Installeer Office en maak de nodig accounts aan in Outlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. We gaan nog een poging doen.

Verwijder Office op de voorziene manier via het configuratiescherm.

Controleer of er ergens nog mappen van office of Outlook blijven staan zijn en verwijder deze dan manueel, bij voorkeur terwijl je ingelogd bent met een account als administrator.

Kijk zeker in onderstaande mappen. Let wel op dat sommige van deze mappen verborgen zijn. Je moet dus eerst de verborgen mappen zichtbaar maken. De mappen waarin de account naam voorkomt, moet je controleren voor elke account op de pc.

C:\Program Files

C:\ProgramData\Microsoft

C:\Users\Account naam\AppData\Local\Microsoft

C:\Users\Account naam\AppData\Roaming\Microsoft

Ruim het register om met CCleaner (zie ook bericht 34) en herstart de pc.

Installeer Office en maak de nodig accounts aan in Outlook.

ik heb gedaan wat jij hierboven geschreven hebt en ik heb office op nieuw geinstalleert maar ik hoef mijn accounts niet aan te maken in Outlook volgens mijn blijven er ergens nog bestanden op mijn computer staan maar ik weet niet waar

Johnnyboy

Vindt ik toch wel heel vreemd dat je na het verwijderen van je volledig Office pakket waar Outlook deel van uit maakt, dan bovenstaande mappen verwijderen en ccleaner gebruiken, erna Office opnieuw installeren en je e-mailaccounts staan dan gewoon terug in Outlook.

Je hoeft ze zelf niet aan te maken? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.