Ga naar inhoud

ConvertXtotDvd 4.1.7.343


ydbl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij de producent van ConvertXtoDVD is de downloadbare versie : 4.1.19.365c, met releasedatum 17 mei 2011.

Jij hebt een nieuwe laptop waarop je nu versie 4.1.7.343 gaat installeren, releasedatum = 18 november 2010.

Lijkt me vrij logisch dat dat van internet komt, maar...van welke website ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

A.u.b. iets meer respect voor de medewerkers van PC-Helpforum..

Heb je Deze(klik) al gedownload en geïnstalleerd? Als deze weer een foutmelding geeft zou je kunnen proberen om compatibiliteitsproblemen op te lossen. Dit doe je door met de rechtermuisknop te drukken op het programma en dan te kiezen voor 'Compatibiliteitsproblemen oplossen'. Windows zal dan een suggestie geven welke als het goed is wel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat heeft dat er mee te maken.

deze versie is gewoon niet competable met windows 7

Dat heeft er veel mee te maken ! Ofwel heb je een legale download, ofwel heb je een illegale download. In het laatste geval gaat hier de deur onvermijdelijk op slot. En als op deze vraag geen antwoord komt ook !
Link naar reactie
Delen op andere sites

A.u.b. iets meer respect voor de medewerkers van PC-Helpforum..

Heb je Deze(klik) al gedownload en geïnstalleerd? Als deze weer een foutmelding geeft zou je kunnen proberen om compatibiliteitsproblemen op te lossen. Dit doe je door met de rechtermuisknop te drukken op het programma en dan te kiezen voor 'Compatibiliteitsproblemen oplossen'. Windows zal dan een suggestie geven welke als het goed is wel werkt.

Respect heb ik zeker voor jullie, maar wat maakt het uit waar ik het vandaan heb, stond toevallig nog op een usb stick en zou echt niet meer weten welke site.

Heb nu wel 1 gevonden die compitable met windows 7 moet zijn versie 4.1.19.365. deze ga ik even testen doet ie het wel dan zal ik die gaan aanschaffen.

Heb deze gevonden op ConvertXtoDVD gratis downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder eens die software via "programma's en onderdelen".

Voer dan onderstaande uit.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Download en installeer dan de versie uit deze link.

Als je bovenstaande niet uitvoert, dus het downloaden en installeren van de laatste versie, vrees ik dat we je niet verder kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.