Ga naar inhoud

[libreOffice calc] dagen tijd tussen 2 data weergeven


michael1991

Aanbevolen berichten

Je kan hiervoor gewoon de som-functie gebruiken.

Stel dat je in cel A2 1/01/2011 hebt ingevuld en in cel A3 1/01/2012. In een volgende cel gebruik je dan de formule =A3-A2. Dat geeft als resultaat 365. Voor het uur doe je net hetzelfde: B3 = 00:00; b2= 01:00. Formule = B3-B2

Je kan ook de formule INTEGER((A2-A1)) voor het aantal dagen gebruiken en UUR(B3-B2) voor het aantal uur.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

is gelukt

bedankt

---------- Post toegevoegd om 14:33 ---------- Vorige post was om 14:28 ----------

Ik denk dat je beter een MS office pakketje aanschaft b.v.b. student/home. Openoffice heeft zo zijn beperkingen.

Lijkt mij een mooi kerstcadeau:-)

Je moet natuurlijk eerst het geld ervoor hebben :) en ms office op ubuntu heb ik nog nooit van gehoord.

Ik heb geen geld om een degelijke winows versie te kopen :) en heb geen geld om een degelijk ms office pak te kopen. Dus helaas moet ik met de gratis programma's doen tenzij je via pm iets wilt regelen zodat ik die software gratis kan benutten. Maar helaas is dit tegen de regels :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.