Ga naar inhoud

herkenningspunten aan gekopieerde cd toevoegen


janus1609

Aanbevolen berichten

ik heb volgend probleem. ik zou graag herkenningspunten (indexen) aan een cd -opname toevoegen. Ik zou graag willen dat ik de cd kan doen stoppen op bepaalde plaatsen in een liedje , een tekst in plaats van heel de tekst/ heel het liedje opnieuw af te moeten laten spelen .

Kan dat?

Zo ja, hoezo?

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoelt u met "gekopieerde" cd?

Welk afspeelsoftware gebruikt u op de computer? Windows Media Player, VLC Player, ... ?

Hoe speelt u de liedjes af? Op computer of op muziekspeler? Van welk apparaat wil u weten hoe je herkenningspunten (bladwijzers) kunt maken?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt was sneller,beantwoord de vraag uit bericht 2.

En las toemaatje mag je onderstaande vragen ook beantwoorden als het gaat over een functie tijdens het aanmaken van de cd.

Over welk soort gebrande CD heb je het dan?

Gewoon een audio- cd?

Wil je een cd branden die vanzelf stopt met afspelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoelt u met "gekopieerde" cd?

een CD die gekopieerd is van een legaal aangekochte CD (door de school)

Welk afspeelsoftware gebruikt u op de computer? Windows Media Player, VLC Player, ... ?

WMP

Hoe speelt u de liedjes af? Op computer of op muziekspeler? afspelen op computer , en op muziekspeler

Van welk apparaat wil u weten hoe je herkenningspunten (bladwijzers) kunt maken : ik begrijp dit niet.

ok, dit is de situatie: ik ben leraar en wij werken met legale luister-CD's. Voor het ogenblik kan je enkel vooruit /achteruit gaan per tekst/dialoog/liedje . Maar ik zou graag hebben dat ik de CD zo kan herbewerken dat ik bepaalde stops (indexen, bladwijzers;...) kan aanbrengen zodat ik niet de hele tekst helemaal moet terugspoelen om een bepaalde passage terug te laten beluisteren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.