Ga naar inhoud

Nieuwe laptop gezocht(gaming)


Gast Wingman03

Aanbevolen berichten

Hallo PC Helpforum,

Eerst en vooral zal dit wel weeral een post zijn waar iemand op zoek is naar een nieuwe laptop. Ik had net al een post bekeken van Roy1 die een gaming laptop zocht. Ik ben nl ook op zoek naar een laptop die zeker geschikt is voor te gamen. Games die ik nu momenteel speel op mijn ps3, maar liever op de pc zou willen spelen zoals Skyrim en zeker Battlefield. Ik heb al enig ervaring met pc onderdelen maar ben niet zo mee met de nieuwe generatie van processors. Ik ben dus op zoek naar een laptop dat bovenstaande 2 games medium tot hoog zou kunnen draaien

(want hij zou toch liefst lang mee gaan). Wat ik ook van plan ben, als dat mogelijk is, om eigenlijk via HDMI kabel te gamen op mijn LED TV en dan via draadloos toetsenbord en muis via mijn TV te spelen. Een vraag hierbij is, als mijn TV dan op dezelfde resolutie draait als dat mijn laptop scherm zou draaien. Heeft de laptop het dan moeilijker om een beeld te laten zien op de TV dan op de laptop?? Is dit aan te raden of niet? Dus vooral gamen op de tv is de bedoeling, daarom dat het ook niet echt veel uitmaakt of het een 17" of 15,6" is.

Iemand die me hierbij kan helpen om een goede laptop te vinden max 1000 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wingman03,

welkom op PCH... :-)

Eigenlijk wil je twee dingen combineren die niet zo meteen garant staan voor een geslaagd huwelijk : gamen en een laptop dus.

Het eeuwige probleem is de koeling...:dong:

Wil je dit toch per sé combineren dan kies je best voor een echte game-laptop...maar dan zal je je budget moeten opschroeven...ik weet niet of dat mogelijk is ?...:hmmmm:

Eerst en vooral kan je al eens kijken wat de laptop match maker (klik er op) als resultaat geeft.

In dit topic werd een Asus G53SX-SZ079V-BE geadviseerd, tot volle tevredenheid van de topicstarter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Alvast bedankt om te reageren.

Mijn laptop's adapter heeft het begeven. Maar mijn laptop werkt nog perfect om voor school te werken en/of op school. Sinds ik nog wel 2 jaar thuis studeer is het misschien interessanter om een desktop te kopen.

Ik heb ondertussen ook al eens nagedacht. En ik was aan het denken om een desktop ipv laptop aan te schaffen. Scherm heb ik hier al staan. Ook een kast, met daarin

-Intel Pentium D 3.00 Ghz (+ koeler die ik speciaal gekocht heb)

- RAM 1GB

- Radion X1600 Series

- ASUS P5LD2 SE

Er zit ook een Harde Schijf en DVD enzo in, dus die hoef ik in principe nu niet te vervangen(aangezien ze duur zijn nu).

Voeding is 500W geloof ik, ook pas vervangen.

Nu zoals eerder zou ik nog altijd Battlefield op High willen kunnen draaien, maar of dat mogelijk is?

Budget(geen idee). Ik heb een post gezien waar 600dollar pc BF3 op High kon draaien? Maar dat zal wel internet magie zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Voor te gamen (BF3/Skyrim) en Adobe Illustrator

2. Budget 800 euro

3. Samenstelling

4. Neen

5. Ik zou toch later willen upgraden ja

6. Nieuwe functie heb ik niet bepaald nodig.

7. Ja een vriend van me kan dat.

8. Ik heb hier nog een besturingsysteem liggen, dus neen

9. Ja

10. Liefst een videokaart van Nvidia en cpu van intel. Persoonlijke voorkeur.

11. Mijn scherm heeft geen HDMI ingang, maar wel een witte. Dacht dat dat HD-ready ofzo iets is? ( weet niet of dat nog bestaat), maar zou ook graag een HDMI uitgang hebben.

12. Liefst een stille pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Samenstelling:

Ik zit wat over je budget, maar voor die 60 extra euro krijg je heel wat meer prestaties terug. Zowel processor, moederbord als geheugen zijn snel en ideaal voor deze game-pc. De harde schijf heeft een opslagcapaciteit van 1TB, en er is een razendsnelle OCZ Vertex 3 SSD aanwezig voor Windows en veelgebruikte programma's. Verder heeft deze samenstelling een stille behuizing, een stille koeler voor de processor, én een stille grafische kaart. En van de grafische kaart gesproken; deze is standaard overklokt en kan BF3/Skyrim prima aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.