Ga naar inhoud

Printerinstallatie onder Windows 7.


sasin

Aanbevolen berichten

Ben nu al dagen aan het proberen om mijn HP All-in-one-printer F2180 aan de praat te krijgen onder W7.

Via de support van HP zou ik op kunnen maken dat ik een driver moet installeren: heb dit nu keer op keer opnieuw gedaan, maar ik krijg geen HP mappen en geen snelkoppelingen.

Het meest urgente mapje is denk ik HP Solution Center, wat te vinden zou moeten zijn in de map "bin"-hpqdirec.exe.

Het mapje hpqdirec zit wel in bin, maar is leeg.....

Wat doe ik fout? Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download via deze link de driver en software voor je printer.

Verwijder eerst via programma's en onderdelen de reeds geïnstalleerde software voor je HP printer.

Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer dan het juist gedownloade bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie,

Alvast dank voor je meedenken!

Boven beschreven procedure heb ik al verschillende malen proberen uit te voeren, maar ik strand al bij het eerste punt:

het verwijderen van de HP bestanden in Programma's en Onderdelen gaat niet. De volgende bestanden die ik niet weg krijg, voeg ik bij in een bijlage. Als ik er met rechts op klik, krijg ik dit te zien: verwijderen/wijzigen. Hierop klikken heeft geen enkel effect. Hoe krijg ik die software weg?

post-31035-1417704748,6127_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.