Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

welke goede ziel wil mij met het volgende wil helpen? ik heb een daadloze printer geinstalleert op mij lp, nu via usb gaat hij maar ik zit de knoei draadloos:thumpdown:wie kan mij stap voor stap verder helpen a.u.b. vriendelijke groeten van een sukkelaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klik op Start en selecteer Alle programma's (All programs) (of Programma's (Programs) ),

Canon IJ Network Utilities, Canon IJ Network Tool en Canon IJ Network Tool.

Klik daar op search en dan kan je draadloos punt selecteren zoals router.

Bij SSID geeft je Canon

Bij Encryption method kies je best WAP2 tenzij je een oude router hebt.

post-6829-1417704769,6373_thumb.jpg

Persoonlijk zou je best de printer een vast IP adres opgeven.

Geeft daar best een vaste IP adres aan de printer.

Klik op Use next IP address:

Indien uw router 192.168.1.1 is dan geeft je de printer 192.168.1.60 als voorbeeld

Subnetmask: 255.255.255.0

Standaard gateaway: 192.168.1.1 (ip adres van de router)

Het kan zijn dat de printer nog niet werk zoals je wilt

Dan naar start / apparaten en printer gaan en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen van de printer klikken.

(Niet eigenschappen !)

Klik op tab poorten

Klik dan op het geselecteerd poort die je ziet en klik op poort configureren en wijzigd daar de IP adres dat je hebt gewijzigd bij de printer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(mijn ogen zijn onlangs nog geopereert en heb mijn 1ste kleuterklas volbracht met BRIO, maar ge kunt niet als kennen!:-))

heb bezig geweest tot 2u vannacht, zal beginnen bij begin: internet heb ik niet via kabel maar stick, dus minder snel, heb geprobeert de wifi driver te downloaden maar krijg hem niet volledig op mijn lp, dus heb ik de printer terug via schijf en internet proberen te installeren daarop vraagt hij een paswoord 'maar welk???heb verschillende woorden en codes' als hij dan begint te zoeken zeg hij de printer is niet aangesloten nogthans kan ik printen via kabel, dan heb ik alles gecheckt wat met draadloos te maken heeft en alles schijnt correct tewerken ook mijn lan er is iets in bios dat ik zou kunnen aan of uitschakelen, maar heb er bang voor opdat, zo hebben ze mij gezegt, het hart van pc is. voilla, zo kent uw mijn biografie, misschien kan je hier uit opmaken wat ik fout doe. grtjs indi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar de printer gaan.

1. Druk herhaaldelijk op de knop Onderhoud (Maintenance) totdat het onderstaande wordt

weergegeven op het LED-display.

post-6829-1417704770,4967_thumb.jpg

2. Druk op de knop Kleur (Color) .

Als wifi aan staat dan ziet je zoals onderstaande afbeelding bij 8

post-6829-1417704770,5082_thumb.jpg

2. Start Canon IJ Network Tool.

Canon IJ Network Tool starten

3. Selecteer de printer in Printers.

4. Selecteer Configuratie (Configuration) in het menu Instellingen (Settings).

5. Klik op de tab Draadloze LAN (Wireless LAN).

Klik op OK nadat u de configuratie hebt gewijzigd. Er wordt een dialoogvenster weergegeven waarin

u de instellingen moet bevestigen voordat u deze naar de printer verstuurt. Als u op Ja (Yes) klikt,

worden de instellingen naar de printer verzonden en wordt het dialoogvenster Verstuurde

instellingen (Transmitted Settings) weergegeven.

Volgt dan wat in bericht 4 staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.