Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

lieve mensen, het enige dat ik heb verkregen is een punthoofd, ik heb network tool gedownlaod bij canon, naar dat teken gezocht op de display en nog het een en ander, als te vergeefs. ik heb de handleiding nogeens binnenste buitengedraaid en wat valt mij op, tussen de pc en de printer staat een kasje ik denk de router, moest dat zo zijn schiet mij dan niet om mijn onwetenheid. in ieder geval jullie zijn bedankt om proberen te helpen. jk ga nu een potje huilen. grtjs indi

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik niet, staat er in getekend,noest dat nodig zijn mochten ze er dat wel BIJ LEVEREN

---------- Post toegevoegd om 10:46 ---------- Vorige post was om 10:41 ----------

hoja, wat met mijn stick, kan die misschien voor iets gebruikt worden???

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat mij iets verduidelijken, ik ben geen zielepoot maar wel bedlegerig, kan dus niet alles rond mij zetten, anders zie je mij niet meer liggen, dus van daar draadloos, voor te scannen heb ik al een afstand, nl. mijn vrouw, maar printen is iets anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.