Ga naar inhoud

Virusbewaker uitgeschakeld


Aanbevolen berichten

Het probleem is dat mijn PC altijd maar moeilijker en moeilijker begint te doen en zelfs in veilige modus daarom dat ik ernstig denk om het te herformateren.
Indien dat het geval is - en jij kan dat uiteraard het best zelf beoordelen - is dat natuurlijk een optie die je sterk kan overwegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, ik weet niet wat ik nog allemaal kan met deze PC en dat Win32 virus. Ik heb een vraag nog, ik heb deze PC verleden jaar nieuw gekocht bij het bedrijf waar mijn diochter toen werkte en op die PC stond dus Windows 7 Pro geïnstalleerd maar ik heb wel het klevertje op de PC staan met de account key van dat Windows software pakket maar geen DVD erbij gekregen. Mijn dochter was in december 2011 einde contract bij dit bedrijf dus geen mogelijkheid om daar nog via haar aan te komen. Kan ik op Internet windows 7 downloaden en dan met de accountkey bevestigen dat het een originele versie is en geen piraatversie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe heb je bij aankoop van een PC recht op een garantieperiode (normaal 2 jaar). Los van het feit of je dochter daar nu werkt of niet, moet de verkoper deze garantie honoreren. In eerste instantie zou ik daar dus naartoe stappen en een Windows DVD of gelijkaardig vragen. Met je legale productkey moet je dan een installatie kunnen doen.

Andere mogelijkheid is een installatieschijf te lenen bij vrienden, kennissen, o.i.d. en dan met de legale productkey dit in gang te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit je HijackThis-logje blijkt dat je een merk-PC hebt : een HP...het meeleveren van een Windows installatieschijf is bij een merk-PC een "optie" die dan (helaas) nog niet eens bij alle merken mogelijk is : Dell biedt die mogelijkheid wel.

Wat echter wel mogelijk is, is het terugbrengen van de PC naar zijn fabrieksinstellingen : een zogenaamde recovery...na de recovery staat de PC weer zoals op "dag 1", de dag van aankoop...alle zelf geïnstalleerde software is weg na de recovery, alsook alle persoonlijke documenten, foto's, contactpersonen, mails, enz...deze dien je veilig te stellen op bijvoorbeeld een externe harde schijf.

Een lijst van de geïnstalleerde software kan je afdrukken met behulp van Installed Program Printer (klik er op).

Kan je van je HP de volledige type-aanduiding plaatsen in een volgend bericht, alsook het merk en de volledige type-aanduiding van je (andere ?) laptop ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.