Ga naar inhoud

unicode utf reageert niet (?)


daannijsse

Aanbevolen berichten

Nee er werd niet gevraagd om de computer opnieuw op te starten. Dat is nu inmiddels wel gebeurd. Ik heb IE9 inmiddels geïnstalleerd. Hebben jullie voorkeur voor internet explorer of google chroome? Als ik klik op de link in een mail van jullie blijkt hij automatisch via google chroome internet op te gaan. Datzelfde heb ik met het programma van mijn werk. Dat werkt op citrix. Ook dat gaat via google chroome.

Ik heb opnieuw naar updates laten zoeken. er kwam er1 uit. Welke dat was zag ik niet, maar mogelijk had dat ook weer met slverlight te maken, want later zag ik een melding, dat ie dat aan het bijwerken was.

facebook probleem bestaat nog steeds. Hoe en wanneer WLR 2011 lees ik zo wel van je.

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De browserkeuze is eigenlijk puur persoonlijke voorkeur...als je je goed voelt bij Chrome, no problem.

Voor we Windows Live Essentials 2011 gaan installeren zou ik je willen vragen om het onderstaande uit te voeren :

Sluit alle programma's van Windows Live Essentials (Messenger, Mail, Photo Gallery, enz...) af en ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen. (piste kan iets anders zijn in Vista).

Zoek in deze lijst (alfabetisch) de Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies dan voor Alle Windows-live programma's repareren.

Na deze actie start je je pc opnieuw op en check je of dit je probleem heeft opgelost.

15470d1311322997-windows-live-messenger-wil-niet-meer-windowsliverepareren.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even een kort weekend weg geweest.

Ik heb windows live laten repareren. Voor de zekerheid 2x zelfs. Helaas het facebookprobleem is niet opgelost. Althans niet met de oude berichten die nog in mijn mailberichten stonden. 1 klik op zo'n bericht en windows mail werkt niet meer. Moet ik mogelijk wachten op een nieuw facebookbericht of moet nu toch WLE 11 gedownload worden?

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

inmiddels heb ik windows live essentials 2011 gedownload. Tenminste dat denk ik. Ik had van te voren al mijn mails veilig gesteld, maar het merkwaardige is, dat al mijn oude mails ed er gewoon nog in staan. Helaas heb ik nog steeds hetzelfde probleem: telkens als ik een mail van facebook open (of er alleen maar op klik) werkt windows mail niet meer. )

Wat is nu aan te raden. Gewoon eerst alles van windows mail / windows essentials verwijderen en dan opnieuw downloaden.

Ik wacht verder op raad.

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ga ik doen, alleen niet nu. Ga even wat anders doen.

Ga ik in de loop van de week doen.

Kan het ook met facebook zelf te maken hebben? Lijkt me sterk, denk ik, want dat is niet iets wat op mijn computer geïnstalleerd is. Of zie ik dat verkeerd. Ik heb namelijk net geprobeerd om een fotoboek op faceboek te plaatsen, maar ook dat werkt niet. Dat zou heel makelijkm oeten kunnen met 1 klik, maar er gebeurt niets.

Voor de rest werkt facebook gewoon, voor zover ik er wat mee doe (af en toe berichtjes lezen en plaatsen, meer niet eigenlijk)

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo Daan,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Daan,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Hallo

Je hebt gelijk, maar ..... de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden??? Ik kijk er misschien helemaal overheen, maar ik zie links onderaan geen knop met dit tekst.

Geef nog eens een hint aub.

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.