Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb nu al een hele tijd problemen met mijn MSN/windows live messenger.

Ik krijg constant deze foutmelding post-29034-1417704912,6231_thumb.jpg , ik heb al veel oplossingen gezocht , maar ik vind er geen.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Mvg,

PjDc

aangepast door PjDc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit alle programma's van Windows Live Essentials (Messenger, Mail, Photo Gallery, enz...) af en ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

Zoek in deze lijst (alfabetisch) de Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies dan voor Alle Windows-live programma's repareren.

Na deze actie start je je pc opnieuw op en check je of dit je probleem heeft opgelost.

17970d1311322997-mail-programma-wijzigen-welk-opstart-vanuit-windowsliverepareren.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Probeer eerst de tip in bericht 2 hierboven van Asus !!!!!!!!!!!!

- Als dat niet werkt, probeer je dit:

Aan allen,

Bedankt voor jullie help. Heb zowat vanalles geprobeerd en tis me dan uiteindelijk ook gelukt. Na een beetje speurwerk heb ik hetvolgende gedaan :

1) Download en installeer Revo Uninstaller ( de trialversie is voldoende ).

2) Verwijder Windows Live Essentials 2011. Dit met het Revo programma , deze zoekt en verwijdert echt alles , dus geen achtergebleven bestanden meer.

3) Verwijder ALLE Microsoft Visual C++.... Doe dit ook met Revo Uninstaller.

4) Herstart je PC.

5) Download en installeer Windows Live Essentials 2011 terug.

6) Download en installeer Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable

7) Download en installeer Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Service Pack

8) Herstart je PC.

9) Voer de eventuele Windows Updates uit.

De volledige uitleg vindt je ook terug op : Messenger Plus! Forums van BandAid3030.

Misschien is dit niet de echte oplossing maar momenteel werkt het terug.

Bron: http://www.pc-helpforum.be/f189/windows-live-messenger-2011-a-35807/index2.html

Bronnen (die je moet lezen als het probleem niet opgelost geraakt):

http://www.breezie.be/blog/?p=103

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt u ook Office? Probeer dan dit:

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast - Microsoft Answers

Als dat allemaal niet helpt, kan je proberen om een systeemherstelpunt terug te plaatsen. Neem een herstelpunt van een datum toen het probleem met msn zich nog niet voordeed:

http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27958/ (hoe herstelpunt terugzetten in Windows 7)

http://www.pc-helpforum.be/f281/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27959/ (hoe herstelpunt terugzetten in Windows Vista)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Heb je al geprobeerd om Windows Live ter verwijderen via Configuratiescherm/Programma's/Programma's en onderdelen?

2. Daarna CCleaner doen:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

3. Daarna PC herstarten.

4. Daarna Windows Live Messenger opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.