Ga naar inhoud

Laptop voor studie


Aanbevolen berichten

Die milde bijdrage was iets van €45.- per jaar tot maximaal 3 jaar extra garantie ofzo dus dat zit wel goed.

Dat is gewoon fabrieks garantie dus gewoon als iets niet meer werkt zonder dat je er iets aan kunt doen, en mocht ik zelf barsten in het beeldscherm krijgen of hem laten vallen waardoor hij kapot of te erg beschadigd is (wat ik niet verwacht aangezien ik erg voorzichtig ben, maar kan altijd) valt dat gewoon onder de verzekering (:

Dus dat zit allemaal wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hahaha, das waar..

Naja, een vriend van mijn broer heeft ook een Acer al bijna 4 jaar en nog steeds geen problemen..

Het verschil is ook maar 7% groter wat toch vrij klein is, en hij zegt ook dat hem gewoon stof vrij houden en fatsoenlijk mee omgaan het belangrijkste is...

Dus ik denk dat ik hier bij mijn keuze heb gemaakt..

En zal daarbij laten weten als hem gekocht heb, of nog verder zoek ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ben toch nog eens op het internet gaan zoeken naar de kwaliteiten van een acer laptop en garantie service...

Ik lees eerlijk gezegd alleen maar negatieve verhalen toch wel teleurstellend,

Mensen die in zeer korte tijd hun laptop kapot krijgen, maar ook verhalen van mensen die er nooit problemen mee hebben...

Dus waar moet ik vanuit gaan, dat ik er fatsoenlijk mee kan omgaan en dat er dan zo goed als geen problemen zullen zijn of toch voor een betrouwbaardere asus of toshiba gaan?

Het is wel belangrijk dat ik er geen grote problemen mee krijg tijdens mijn studie,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb - helaas - wel wat ervaringen met Acer. Een maat van mij heeft eens een Acer laptop gekocht; enkele dagen later was het al stuk. Na 7 weken reparatie (terwijl max. 4 beloofd was) eindelijk teruggekregen, met plekken in het scherm en serieuze beschadigingen in de behuizing.

Met laptops van Samsung en ASUS heb ik nooit problemen gehad i.v.m. garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat maakt de keuze dus erg lastig, aangezien acer zeer goeie prijs/prestatie heeft maar zeer snel problemen levert en slechte garantie heeft...

Terwijl een merk als asus lagere prijs/prestatie heeft, maar dus veel betrouwbaarder is..

En het moeilijke is dat een vriend van mijn broer al een acer heeft voor 4 jaar er intensief gebruik van maakt en nog nooit problemen mee heeft gehad...

Best wel lastig dit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.