Ga naar inhoud

Laptop voor studie


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...

Hee,

Jullie hebben lang niet meer van mij gehoord, naar lang twijfelen heb ik toch maar besloten om het laptop kopen uit te stellen en eerst op vakantie te gaan. Nu weer een paar daagjes terug te zijn en even gezocht te hebben ben ik er bijna zeker van deze te kopen:

Asus K55VD-SX016V - Laptopshop.nl

Alleen er wordt gezegd dat er alleen office starter bij zit, maar bij iedere versie van:

Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit Edition zit toch standaard het hele office pakket aangezien dit wel belangrijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Office Starter is een 'mini-versie' van Word en Excel met reclame.

Het gebeurt vaak dat Starter bij laptops wordt meegeleverd, maar als je het volledige office pakket wil zonder afgeslankte mogelijkheden en reclame, zal je één van de pakketen moeten aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat te lezen, dan wensen we jou nog heel veel plezier met je nieuwe laptop !...:top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.