Ga naar inhoud

onbekend netwerk


kruisje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het moederbord is de P8 H67-M Evo. IK heb de cd hiervan gevonden en de Realtek LAN driver opnieuw geinstalleerd. Het vreemde is nu dat in het netwerkcentrum weer onbekend netwerk staat met lokaal erbij. Kan ik niet wijzigen in huisnetwerk terwijl dat juist weer mogelijk was. Verder staat er nog steeds LAN verbinding met geen netwerktoegang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bestand gedownload en getracht te installeren. Als de installatie bijna is voltooid krijg ik de foutmelding dat installatie is afgebroken met de tekst "vereist hulpprogramma op uw computer (TCP port 9421) is geblokkeerd of wordt gebruikt door een andere toepassing. Ik heb nog de firewall uitgezet maar dat hielp niet. Het valt me wel op dat bij het draaien van de Removal tool voor McAfee ook werd afgebroken met een dergelijke melding. Wellicht met elkaar te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.