Ga naar inhoud

office 2007 trial versie


aussie

Aanbevolen berichten

Mijn laptop komt net terug uit de speciaalzaak ivm Bluescreenview problemen. Deze zouden verholpen zijn en laptop werd ook geformateerd. Nu zat daar Office 2007 versie NL op, maar nu staat daar de engelse versie op en mijn key wordt niet aanvaard.

Kan ik ergens de NL versie van office 2007 downloaden, dan kan ik mijn licentie terug gebruiken.

De vroegere DVD/CD was een 3 licentie versie, voor mijn laptop, mijn pc en de 3de heb ik weggeven. Zo heb ik de DVD/CD niet meer.

Alvast bedankt, aussie

aangepast door aussie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien kan je zelf geen Nederlands taalpakket meer krijgen voor Office 2007. Dan zou je moeten upgraden naar een Engelse versie van Office 2010 en daarbij een Nederlands taalpakket downloaden.

Nu is het nogal vreemd dat voor een BSOD de hele PC wordt geformateerd én er bovendien nog een foute Office wordt op geplaatst. Terug naar die PC-boer en eisen dat dezelfde Office terug wordt geplaatst, lijkt me niet meer dan normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht probleem opgelost, maar niet dus. Nog even terug mailtje gestuurd, met andere link.

Maar ook bij deze downloaden en uitvoeren, krijg ik geen Office 2007 NL terug. Dit was deze link die ik kreeg.

Je begrijpt echt niet waar die PC-boer mee bezig is : dit is nu weer een compatibiliteitspakket ... en ook daar ben je weer niets mee. De enige échte oplossing die hij je moet bieden is een echte Nederlandstalige versie van Office 2007, anders krijg je het nooit opgelost. Alle andere suggesties zijn nep.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.