Ga naar inhoud

Aankoop nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben van plan om mijn pc wat up te graden, omdat die tegenwoordig niet echt meer mee kan met nieuwere games. Ik denk dat vooral mijn videokaart het probleem is maar omdat ik hier niks van ken vraag ik het hier.

Welke videokaart kan er nog in mijn pc? In bijlage een rapportje van mijn computer waar dat alles opstaat wat er nu in zit wat van belang is (volgens mij).

Alvast bedankt![ATTACH]19970[/ATTACH]

Report.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NVIDIA GTX 560 SE voor €135, waarschijnlijk heb je voor deze een nieuwe voeding nodig, want hij verbruikt 150W

of de AMD HD7770 voor €120, deze is iets minder dan de Nvidia maar verbruikt maar 80W, waardoor je geen nieuwe voeding nodig hebt.

ALTERNATE - null - Club 3D Radeon HD 7770

ALTERNATE - null - Club 3D GTX560 SE

Als je het volledige budget wil gebruiken heb je de AMD HD6950 2GB OC voor €200, deze verbruikt wel 200W.

http://www.alternate.be/html/summaryListing.html?searchCriteria=6950&cat1=009&cat2=255&cat3=000

Welke voeding heb je?

aangepast door bambino
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb juist de de bak opegedaan en er stond (op wat ik hoop dat de voeding is :-p): dc output: 250 watt (+3.3V & +5V=110 watt max) (+1.2v1 & 12v2=180 watt max).

Ik hoop dat ik goed gekeken heb want ik ken er helemaal niet zo veel van :-)

Alvast bedankt iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even uitgerekend aan de hand van je rapportje

Het wordt sowieso een nieuwevoeding:

OCZ CoreXStream 500W voor 44,99 euro bij Alternate.

of

Zalman ZM500-GS voor €49,99 bij Alternate

en dan kun je (bijna) alle grafische kaarten in je systeem krijgen

(help, ik heb ergens op gedrukt en ik krijg dat vet niet meer weg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even uitgerekend aan de hand van je rapportje

Het wordt sowieso een nieuwevoeding:

OCZ CoreXStream 500W voor 44,99 euro bij Alternate.

of

Zalman ZM500-GS voor €49,99 bij Alternate

en dan kun je (bijna) alle grafische kaarten in je systeem krijgen

(help, ik heb ergens op gedrukt en ik krijg dat vet niet meer weg)

Dus die kaart dat je daarjuist zei waar geen nieuwe voeding voor nodig was gaat dan toch niet? Waarom dat vet niet weg wilt weet ik ook niet:hmmmm::tongue:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.