Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klik helemaal links bovenaan in Windows live mail op het neerwaartse pijltje zoals op afbeelding hieronder.

Klik op opties.

Klik op Feeds.

[ATTACH=CONFIG]20287[/ATTACH]

Controleer in het volgende venster of "nooit" als instelling geselecteerd is.

[ATTACH=CONFIG]20288[/ATTACH] Alles gedaan en het woord nooit is geslecteerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer onderstaande eens:

Ik ben van die melding af, Inderdaad moet je er voor naar de opties van de internet explorer,

Wat een knoppen en mogelijkheden !! Ik gebruik altijd Chrome, juist omdat het zo simpel is .

OK gelukkig was mijn menu balk zichtbaar, anders moet je die eerst aanzetten, daarna ging ik naar Tools, dan Internet opties, hiet wordt het bij mij Engels, maar kies Content, (inhoud?) daar vind je feeds and webslices kies daar settings, vink daar alles uit! Hij stond bij mij op automatically check feeds and webslices for updates..... uitvinken dus!

Ik heb Windows 7 en het is beter dan Vista, XP enz, maar dit soort dingetjes komen toch nog wel eens voor, ik heb nooit aan de instellingen gezeten, had nooit vage mededelingen en fout meldingen tijdens het opstarten van Live Mail, maar op een goede dag...........

Bron: Windows Live Mail RSS-foutmelding [Archief] - Computer Idee Forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een reparatie uitvoeren van WLM.

Sluit alle Windows Live Essentials programma's.

Ga dan via start-> configuratiescherm naar programma's en onderdelen.

Klik met de rechtermuisknop op Windows live Essentials en kies verwijderen/ wijzigen.

In het volgende scherm kies je alle Windows Live programma's repareren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een reparatie uitvoeren van WLM.

Sluit alle Windows Live Essentials programma's.

Ga dan via start-> configuratiescherm naar programma's en onderdelen.

Klik met de rechtermuisknop op Windows live Essentials en kies verwijderen/ wijzigen.

In het volgende scherm kies je alle Windows Live programma's repareren.

Weer alles netjes uitgevoerd maar helaas geen resultaat Terwijl het programma aangaf dat alles was herstelt

Groeten louko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.