Ga naar inhoud

Updates Windows lukken niet meer


Tjoeptjie

Aanbevolen berichten

Spijtig aan heel die zaak is dat mijn dvd van Windows 7, omdat ik dacht om ineens windows 7 erop te zetten, een 64 bit versie is en die van mijn laptop een 32 bit versie. Die van vista heb ik niet omdat ik drie recovery cd's heb moeten maken als mijn laptop nieuw was. Nu heb ik wel een vista dvd hier liggen, van een vriend die geen vista meer gebruikt, maar dat is niet de versie die op mijn laptop staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt een aantal mogelijkheden maar je moet zelf kiezen welke je uitvoert.

De beste lijkt mij dat je de persoonlijke bestanden veilig stelt en aan de hand van de recovery cd's je laptop terug naar fabrieksinstellingen zet. (dus zoals de dag van aankoop)

Zo start je terug met een goed werkend besturingssysteem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je niet meer over de handleiding beschikken van je Acer Aspire 8930, dan kan je die hier downloaden...de recovery-procedure staat er volledig in beschreven.

Wanneer je mocht beslissen om Windows 7 te installeren, hou er dan rekening mee dat je niet enkel een installatieschijf nodig hebt, maar ook een licentie...je dient dan ook nog alle drivers te installeren, die kan je hier terugvinden na het invoeren van de juiste gegevens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.