Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vond op het HP Support Forum een paar keer een identiek probleem: HP laptops waar de cam niet meer werkt én het "opduiken" van Lexmark X422 in het apparaatbeheer...je probleem is dus geen alleenstaand geval... :dong:

Hier vind je een tip van een HP expert, het is de bedoeling dat je via de Recovery Manager de software van de cam herinstalleert...op HP Support vond ik de software helaas niet terug als aparte download.

Wanneer het op bovenvermelde manier niet lukt zie ik nog twee mogelijke stappen die je kan ondernemen: de laptop volledig terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen...indien ook die handeling niet lukt wordt het tijd om gebruik te maken van de garantie en HP (of de verkoper) te contacteren voor een herstelling onder garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet gelukt, ben er aan voor de moeite

Waar loopt het fout, krijg je foutmeldingen ?...zo ja: welke ?...

Ik geef je ter verduidelijking nog eventjes een paar linken mee: hier kan je bekijken hoe je de software van de cam herinstalleert (zie ook bericht 24) en hier kan je bekijken hoe je de laptop terugzet naar zijn fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.