Ga naar inhoud

Directx error


Charlie Rochester

Aanbevolen berichten

Ik had ook nog eens het volgende willen vragen ik gebruikte een raidsonic ib 120stu3 met een st3000dm001 en de behuizing chip zou moeten beschadigd zijn (dit is wat men vertelde) waardoor 2 van mijn schijven mogelijk hun partitie zijn verloren.
In dat geval zou het best kunnen dat je schijven OK zijn maar dat de behuizing defect is.

Je kan dit testen door de schijven uit de behuizing te halen en rechtstreeks in een pc te monteren.

Als de schijven zelf nog OK zijn, volstaat een nieuwe behuizing om het geheel weer operationeel te krijgen.

Om een virtuele machine te maken, heb je een virtualisatieprogramma nodig zoals VirtualBox (gratis) of VMWare (betalend)

Ik denk dat voor jou VirtualBox wel volstaat.

Bij het aanmaken van een virtuele machine (VM) moet je wel rekening houden met een aantal zaken.

Je hebt een voldoende krachtige reele machine nodig.

Voor de VM (gast) wordt virtuele hardware aangemaakt (cpu, geheugen en harde schijf) maar de systeembronnen die je aan de VM toewijst, kan je niet meer gebruiken voor je reele machine (host).

Zoals hiervoor al gezegd, heb je voor de windows die je op de VM wil installeren ook een installatiecode nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb het geprobeerd, maar er staat unsupported drive (all 3tb hdd's), gpt, dynamic and bad disks not supported.

Kunnen er geen gegevens verloren gaan hiermee? Bestaat er nog een ander programma?

Ik las ook over knoppix, maar omdat ik zeker geen gegevens wil kwijtraken vraag ik het toch maar.

Ik probeerde ook partitionguru maar de schijf staat niet in de lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net active @partition recovery gebruikt en ik herken mijn schijf en alle info is aanwezig met een quickscan, maar

weeral door de gpt kan ik geen recovery uitvoeren anders was het al opgelost.

Ik kan ook een raw disk image maken, maar dan heb ik een dim file en blijkbaar heb ik daar weer een andere sofware voor nodig.

Ik zou moeten een software hebben die een gpt schijf kan herstellen. Ik denk dat dit wel moet mogelijk zijn in windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.