Ga naar inhoud

Windows Vista heel traag met opstarten ook na herinstallatie


patpeg

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Ik heb een Packard Bell laptop met Windows Vista. Sinds enkele weken is hij ontzettend traag met opstarten en de klok geeft elke keer een rare tijd aan. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd via een recovery disk, maar het probleem is hiermee niet opgelost. Hij blijft traag en de klok blijft rare tijden aangeven. Ik werk de klok elke dag bij met internet, maar op een of andere manier blijft hij achter lopen. Ik snap er echt helemaal niets meer van, want als het een virus oid is, zou dit met de recovery dvd toch opgelost moeten zijn?

Wie o wie weet wat er aan de hand is?

Alvast bedankt.

Groeten Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vindt je cmos-batterij pal naast het RAM-geheugen van je laptop: verwijder het centrale deksel aan de onderzijde.

Helaas wordt er bij jouw Easynote geen klassieke CR2032 gebruikt maar een "verpakte" versie met een kabeltje: de connector is gemarkeerd op de afbeelding, aan de onderzijde van de batterij zit velcro.

post-20447-1417705139,91_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.