Ga naar inhoud

Windows verkenner werkt niet meer


ExtincE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wij hebben geen cd/dvd brander in huis. Heb wel de geheugentest van windows zelf geprobeerd die je vanaf de installatie cd of bij opstartproblemen kan starten, daar werden geen afwijkingen in gevonden. HD Tune test loopt, kom over uurtje even checken.

0% fouten gevonden met HD Tune.

@Kurtt: er was nog geen software/drivers geinstalleerd op het moment van optreden foutmelding, heeft het dan nog zin die stap uit te voeren?

- - - Updated - - -

En hoe start ik windows verkenner handmatig op/schakel ik het uit om het te kunnen openen? nogmaals ik kan pc opstarten en niets doen en dan is er na 4 uur nog geen foutmelding maar evengoed kan ik hem opstarten en niets doen en begint het euvel al na 5 minuten zonder een toets te hebben aangeraakt. Maar 1x leek ik een link te kunnen leggen: elke keer als ik gepoked werd in teamspeak 3 kwam het tevoorschijn, maar na een reboot niet meer. Misschien was dat toeval of verschilt de oorzaak van het probleem van boot tot boot.. begrijp er echt niets van enige wat ik zeker weet is dat het al mis is bij de installatie/de partities die ik van windows niet mag formatteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kurtt: er was nog geen software/drivers geinstalleerd op het moment van optreden foutmelding, heeft het dan nog zin die stap uit te voeren?

Ja, want niet enkel software maar ook (windows) add-ons (invoegtoepassingen) kunnen verantwoordelijk zijn voor de foutmelding. Best even doen, het kan geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

0% fouten gevonden met HD Tune.

Kan je het resultaat van HDTune (afbeelding) eens posten ?...

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma (klik er op) en die kan je dan in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op).

Het is niet omdat HDTune meldt dat er 0.0% Damaged blocks zijn, dat de schijf ook volledig in orde is, zie onderstaande afbeelding.

post-20447-1417705237,5987_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AsusAlles was groen, is er een manier om het resultaat terug te halen anders moet ik opnieuw de test uitvoeren, duurde 3,5 uur.

@kurtt: zal het proberen, maar is het nodig dat de foutmelding daadwerkelijk in beeld komt of detecteert het programma zelf als er iets niet klopt want nogmaals ik heb geen idee hoe ik de fout kan reproduceren en dan kan het nog wel een paar weken duren eer ik het antwoord op je vraag weet.

- - - Updated - - -

Laat het programma Shexview open staan en start de verkenner op. Hoe? En alle rose dingen stonden nog niet op de pc ten tijde van het krijgen van de foutmelding, zoals ik al eerder zei het gebeurde direct na het afronden van de windows installatie, had er nog niets opgezet

aangepast door ExtincE
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.