Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb een 2de computerscherm aangeschaft maar krijg hem spijtig genoeg niet aan de praat. Men 1ste scherm is een Ilyama E2208HDS en beschikt over een VGA & DVI poort. Men tweede scherm is een Samsung E2220 en beschikt over een VGA. Men pc beschikt over een MSI R7850 Twin Frozr. Ik beschik verder nog over een VGA-DVI convert blokje, Iemand met een idee/oplossing om te aan de praat te krijgen? In ieder geval al énorm bedankt! #Wanhopig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best voor dat je een tweede scherm koopt eerst de mogelijke aansluitingen van je videokaart controleren maar je videokaart heeft als ik juist ben ook een HDMI uitgang?

Dan zou je de samsung kunnen aansluiten op de VGA aansluiting en de Ilyama via een dvi naar hdmi connector.

post-23245-1417705266,3083_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best voor dat je een tweede scherm koopt eerst de mogelijke aansluitingen van je videokaart controleren maar je videokaart heeft als ik juist ben ook een HDMI uitgang?

Dan zou je de samsung kunnen aansluiten op de VGA aansluiting en de Ilyama via een dvi naar hdmi connector.

[ATTACH=CONFIG]23535[/ATTACH]

Dus met basic kabel HDMI 19pins - DVI-D 1.50 m zou het normaal gezien moeten werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag xScathach,

Heb je een aansluiting gevonden om met twee schermen te werken?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.