Ga naar inhoud

Installatie CD Microsoft Office 2010 weg


Aanbevolen berichten

@ matlock,

Ik had Microsoft Office 2010 Student versie NL geinstalleerd. Nu ben ik de installatie CD kwijt....

Ik heb wel nog de CD van Microsoft Office Professional Plus 2010

en de cd van Communicator maar op deze staat niet installatie bestand voor Office word excel en Acces

Wat is Microsoft Office Communicator

Microsoft Lync (voorheen Microsoft Office Communicator) is een instantmessenger-programma van Microsoft, bedoeld voor de zakelijke markt.

Lync is de opvolger van het zakelijke Windows Messenger. Om Lync te kunnen gebruiken is een Microsoft Lync Server nodig.

Bron

Het klopt dat bij de CD van Communicator geen Word, Excel en Access erop staat.

Ik heb nog de Product Key.

Is dat de product Key van Microsoft Office 2010 Student of van Microsoft Office Professional Plus 2010 ?

Nee, bij mij staat deze .exe niet op een van dees cds. Wel is het zo dat ik deze software aankocht op een syntra opleidingscentrum.

Op welke CD's?

Van Microsoft Office 2010 Student of van Microsoft Office Professional Plus 2010 ?

Op de CD/DVD van Microsoft Office Professional Plus 2010 staat alles op

Op de CD/DVD van Microsoft Office 2010 Student, ik dacht dat Access niet erop staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen

bedankt voor de suggesties... Die link lijkt me interessant om te proberen maar indeed een beetje Bugs attracting...

Ga nog even wachten voor ik deze instal, krijg morgen een dvd van iemand die ook office heeft maar geen NL versie...

We shall see what happens

Werkt het niet probeer ik deez

bedankt alvast iedereen voor de tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.