Ga naar inhoud

Installatie CD Microsoft Office 2010 weg


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik had Microsoft Office 2010 Student versie NL geinstalleerd.

Nu ben ik de installatie CD kwijt....

Ik heb wel nog de CD van Microsoft Office Professional Plus 2010

en de cd van Communicator maar op deze staat niet installatie bestand voor

Office word excel en Acces

Heb alles al doorzocht vermoed dat deze cd weg is met het oud vuil.

Ik heb nog de Product Key.

Weet er iemand waar dat ik een werkende .exe kan downloaden ?

Zodat ik mijn legitieme office !!! terug kan installeren?

Groetjes en alvast bedankt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ matlock123456789,

Ik heb wel nog de CD van Microsoft Office Professional Plus 2010

en de cd van Communicator maar op deze staat niet installatie bestand voor Office word,excel en Acces

Vreemd, bij Microsoft Office Professional Plus 2010 zou Microsoft Office Word, Excel en Access wel aanwezig moeten zijn.

Zie onderstaande links:

http://www.zdnet.com/blog/microsoft/microsofts-office-2010-pro-plus-whats-inside/3128

http://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office_2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, bij mij staat deze .exe niet op een van dees cds. Wel is het zo dat ik deze software aankocht op een syntra opleidingscentrum.

Ik heb dus een Legal Key, maar kan niet op office. Tis all over the internet hoe ge zon sofware moet kraken ma da heb ik geen goesting in en tis onveilig....Heb der voor betaald dus wil het ook kunnen gebruiken..

Der moet toch ergens een spot zijn waar ge zon exe kunt downloaden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Matlock,

Misschien toch even iets aan je taalgebruik doen, want dit bericht hebben we 10 x moeten lezen vóór we het begrepen ;-)

Indien je een legal key hebt en geen Office-CD meer, kan je eventueel contact opnemen met Microsoft. Mogelijk kunnen zij je een oplossing aanbieden om op een legale manier dit Office-pakket te installeren. Maar het is sowieso vreemd dat op een Office-CD geen Word en Excel aanwezig is. Acces is niet beschikbaar in alle versies en Outlook ook niet, maar de basisprogramma's zouden ook door Syntra moeten aangeleverd zijn. Anders zal je ook bij Microsoft niet veel kunnen gedaan krijgen.

Een legaal downloadcentrum voor Office-pakketten bestaat niet ... toch niet als je het GRATIS wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het is sowieso vreemd dat op een Office-CD geen Word en Excel aanwezig is.
Toch zou het wel kunnen denk ik want XXX lees ik ook niets van Acces - wel van Exell.

Ook XXX vertellen ze niets van Acces ?

aangepast door kape
links verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch zou het wel kunnen denk ik want XXX lees ik ook niets van Acces - wel van Exell.

Ook XXX vertellen ze niets van Acces ?

Klopt, dat had ik ook aangegeven in mijn bericht :
Maar het is sowieso vreemd dat op een Office-CD geen Word en Excel aanwezig is. Acces is niet beschikbaar in alle versies en Outlook ook niet
aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.